استقبال جوانان از راهیان نور نشانگر عشق آنها به شهداست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش گفت: امسال همانند سنوات گذشته حضور پرشور خانواده‌ها را در منطقه راهیان نور شاهد بودیم که از این بین استقبال جوانان از مناطق راهیان نور چشمگیر بود.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از     دفاع پرس  ، امیر "علی ظریفی یگانه"  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: امسال همانند سنوات گذشته حضور پرشور خانواده‌ها را در منطقه راهیان نور شاهد بودیم، که از این بین استقبال جوانان از مناطق راهیان نور چشمگیر بود، که این حضور حاکی از عشق جوانان عزیزمان به شهدا است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب در خصوص برپایی ایستگاه های راهیان نور در منطقه جنوب گفت: طبق سنوات گذشته از روزهای پایانی سال یکان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه زید، دهلاویه، چزابه، پایگاه دزفول، پایگاه دریایی خرمشهر و ... با برپایی ایستگاه‌ها و نمایشگاه‌ها از زائرین عزیز و کاروان‌های راهیان نور پذیرایی می‌کنند و برابر آمارهای به‌دست آمده از این ایستگاه‌ها استقبال خوبی شده است.
 
ظریفی یگانه در ادامه افزود: تا پایان تعطیلات نوروزی این ایستگاه‌ها همراه با حضور راویان برجسته و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برپا خواهد بود و از تمامی ملت شریف ایران اسلامی می‌خواهم که حتی یک بار هم شده در این مناطق حضور پیدا کنند؛ چراکه این امنیت، آسایش و آزادی که امروز در کشور داریم را مدیون شهدایی هستیم که جان شیرین خود را در همین سرزمین و در دفاع از کشور تقدیم کردند و در یک جمله باید گفت که این سرزمین پاک و مطهر است و ما تا ابد به این شهدا بدهکاریم.
 
ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب در ادامه تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی بسیار خوبی نیز از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ایستگاه‌های راهیان نور در نظر  گرفته شده است که زائرین استقبال خوبی را از غرفه‌های برپا شده داشته‌اند و از طرفی حضور هرساله فرمانده کل ارتش، امیر سرلشکر صالحی، ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم و فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر احمدرضا پوردستان در ایام عید و حضور در میان رزمندگان منطقه مرزی جنوب از دیگر نکات برجسته‌ای بود که باید به آن ارج نهاد.
 
ظریفی یگانه در پایان از تلاش شبانه‌روزی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کردند و همچنین برپایی ایستگاه‌ها و نمایشگاه‌های راهیان نور جهت زائرین و تمامی کسانی که در این مدت زحمات چشمیگری را متحمل شده‌اند تشکر و قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا