سه بیمارستان نزاجا در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش از بهره‌برداری بیمارستان‌های این نیرو در اهواز، کرمانشاه و تبریز در سال جاری خبر داد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس  ، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از بیمارستان 96 تختخوابی اهواز اظهار داشت: مجموعه مهندسی نیروی زمینی ارتش مجموعه‌ای قوی و توانمند است که در حوزه بازسازی و نوسازی اماکن فعالیت‌های شاخص و چشم‌گیری را تاکنون به همراه داشته است، و همچنین در سطح زیرساخت‌ها  خدمات ارزنده‌ای را در نیروی زمینی ارتش به ثبت رسانده است.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش مجموعه‌ای است که تولید سرمایه کرده و در پی آن هزینه‌های به‌دست آمده را صرف ساخت چنین اماکنی می‌کند.

فرمانده نزاجا از بهره‌برداری بیمارستان‌های این نیرو در اهواز، کرمانشاه و تبریز در سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر اکثر پادگان‌ها و منازل سازمانی ما دارای بافت‌های قدیمی و فرسوده است، که همین موضوع توانمندی‌های بخش مهندسی را در بازسازی و نوسازی مطرح می‌کند.

لازم به ذکر است فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه سفر به مناطق عملیاتی جنوب به بازدید از یکان‌های مرزی نیروی زمینی ارتش پرداخت.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا