دعای کمیل با نوای مرتضی طاهری در یادمان شهدای گمنام اندیمشک

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::مداح برجسته کشور در آخرین پنج شنبه سال 93 دعای پرفیض کمیل را برای زائرین سرزمین های نور در اندیمشک قرائت می کند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار اعزامی سرویس فرهنگی دفاع پرس به مناطق عملیاتی جنوب کشور، مرتضی طاهری مداح برجسته کشور امشب به مناسبت آخرین پنج شنبه سال 93 در جوار شهدای گمنام اندیمشک، ورودی مناطق عملیاتی جنوب کشور دعای پرفیض کمیل را برای زائریت راهیان نور در نمایشگاه زهرائیان قرائت می کند.

سازمان عقیدتی سیاسی و تیپ 72 مستقل پیاده و مکانیزه نیروی زمینی ارتش به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ غنی دفاع مقدس به نسل جوان و تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب که دغدغه صیانت از این گذشته تاریخی را از مسئولین و جامعه دارند اقدام لازم و شایسته ای داشته باشند.

از این رو این تیپ در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره و در آستانه سال جدید در سرزمین های نور میزبان کاروان راهیان نور است و ارتش جمهوری اسلامی ایران با راه‌اندازی ایستگاه های فرهنگی و نمایش دستاوردهای دفاعی و نظامی خود می کوشند تا این روزهای مقدس را به نسل جوان معرفی کنند و در مقابله با تبلیغات علیه دشمن که می کوشد این معارف را از بین ببرد برای رزمندگان دیروز جبهه سخت این یادآوری را دارند که نبرد با دشمن هیچ گاه پایان پذیر نیست و باید در میدان نرم دشمن حضور موثر و فعالانه تری داشته باشند.

انتهای پیام/م.ب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا