دستاوردهای دفاع هوایی ارتش به قلل قطعی پیروزی تبدیل میشود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی سال 94 را سالی توام با موفقیت بهروزی و سربلندی برای ملت مسلمان و بصیر ایران اسلامی آرزو نمود و آغاز بهار فاطمی را به خانواده بزرگ ارتش و سایر کارکنان نیروهای مسلح تبریک گفت.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشخبرنگار اعزامی دفاعی امنیتی دفاع پرس، به مناطق عملیاتی جنوب،  امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیام اختصاصی به خبرگزاری دفاع مقدس اعلام کرد: آغاز بهار 94 که سالی پر رونق ترو موفقیت آمیز تر از گذ شته  در عرصه های مختلف علمی فرهنگی آموزشی سیاسی و نظامی را میتواند برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آورد.

بدین وسیله این عید باستانی را به آحاد هموطنان، ارتشیان و سایر نظامیان نیروهای مسلح تبریک و تهنیت میگویم.

وی در ادامه این پیام از سلحشوری و حماسه آفرینی های مردان همیشه موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران خاصه دلیرمردان عرصه ی دفاع هوایی در حوزه های داخلی و خارجی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

امیر شاه صفی در خاتمه این پیام آورده است: این انتظار میرود که این دستاوردها و توفیقات به قلل مرتفع پیروزی قطعی تبدیل شود که انشالله در سال 94 این برآیندهای امیدوارانه ، همدلی و همزبانی بیشتری میان کلیه دستگاه ها، دولت و جامعه ایجاد خواهد نمود، تا رهنمودهای نورانی مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) که در ابتدای سال بر آن تاکید فرمودند به منصه ی ظهور برسد.

 

اللهم عجل لولیک الفرج

والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا