دافوس آجا قطب تاکتیک در بین دانشگاه‌های نظامی کشور است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده کل ارتش گفت: طبیعت ظلم‌ستیزی و آرمان‌خواهی ما اقتضا می‌کند که همواره در برابر زیاده‌خواهان بایستیم و ناگزیریم در این شرایط از خود و آرمان‌هایمان دفاع کنیم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی دوره‌های بیست و چهارم و هشتم دافوس آجا اظهار داشت: از طرف فرمانده کل ارتش مأموریت دارم دانش‌آموختگی شما برادران عزیز و میهمانانی که از کشورهای دوست و همسایه در این دانشگاه حضور دارند را تبریک عرض کنم.

وی افزود: نیروهای مسلح در کشورهای یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت ملی هستند. در نظام‌های سلطه‌گر و استکباری، نیروهای مسلح و قدرت نظامی برای اعمال زور بر دیگران مورد استفاده قرار می‌گیرد و پوشش‌های تبلیغاتی دروغین هم نمی‌تواند این چهره منفی را پنهان کند.
 
امیر موسوی ادامه داد: مال، جان و ارزش‌های انسانی در قاموس این نظام‌ها، هیچ جایگاهی ندارد و تسلط بر ثروت و مقدرات ملت‌ها از اهدافی است که این نظام‌های سلطه از داشتن قدرت نظامی دنبال می‌کنند.
 
وی بیان داشت: نظام‌های سلطه‌پذیر نیز به میل و خواست نظام‌های سلطه، نیروهای نظامی خود را شکل می‌دهند و برای اهداف آن‌ها مأموریت انجام داده و به نیابت از آنان اقدام می‌کنند و منبع مهم تأمین کارخانجات اسلحه‌سازی و زرادخانه‌های کشورهای سلطه‌گر و انبار تجهیزات جنگی آن‌ها شده‌اند.
 
جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه تاکید کرد: برای ملت بزرگ، مسلمان و با فرهنگ ایران قدرت نظامی نیروهای مسلح وسیله‌ای برای دفاع و بازدارندگی و حفظ آرمان‌های انسانی و انقلابی هستند.
 
وی افزود: نیروهای مسلح ما در عین قدرت، اقتدار و توانمندی‌های که دارند، منادی صلح، آرامش و امنیت هستند و به عنوان نماد دفاع از حق در مقابل باطل در همه جهان شناخته شده‌اند.
 
امیر موسوی تصریح کرد: طبیعت ظلم‌ستیزی و آرمان‌خواهی ما اقتضا می‌کند که همواره در برابر زیاده‌خواهان بایستیم و ناگزیریم در این شرایط از خود و آرمان‌هایمان دفاع کنیم. برای همین امر که بر قدرت نظامی و آمادگی رزمی خود برای دفاع می‌افزایم و آنچه که از سلاح و تجهیزات نظامی متعارف را لازم داشته باشیم تولید کرده و به‌کار می‌گیریم.
 
وی افزود: همهٔ آموزش‌های لازم را برای ارتقای توانمندی و قدرت را به‌کار می‌گیریم تا این مأموریت را به بهترین نحو انجام دهیم.
 
جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: دانشگاه فرماندهی و ستاد در ارتقاء و حفظ این آمادگی‌ها دارای نقش برجسته‌ای است. این دانشگاه عالی‌ترین رده آموزش نظامی در حوزه تاکتیکی و عملیاتی است و به‌عنوان قطب تاکتیک در بین همه دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های نظامی شناخته می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه در شرایط فعلی هم در ابعاد فیزیکی و هم ازلحاظ محتوایی پیشرفت‌های خوبی داشته است. امروز دافوس در بهترین شرایط طول عمر خود بوده است و هرروز حرکت هدفمند و پرشتاب خود را روبه‌جلو ادامه می‌دهد.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا