رصد و تحلیل تهدیدات منطقه‌ای در دافوس آجا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت:‌ دافوس هرگونه تهدید منطقه‌ای را بررسی، و متناسب با نوع تهدید با آن مقابله می‌کند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم حسین ولی‌وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا، در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دوره‌های بیست و چهارم و هشتم حرفه‌ای دافوس اظهار داشت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) هرگونه تهدید منطقه‌ای را بررسی و درباره‌اش کنکاش کرده، و متناسب با نوع تهدید با آن مقابله می‌کند.

وی با بیان اینکه 272 نفر از دانش‌آموختگان در مقطع ارشد با گرایش مدیریت دفاعی، هوایی، دریایی و پشتیبانی و جنگال از ارتش، وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح پذیرش شده و در سال ۹۲-۹۳ آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره به نوع آموزش‌ها در نیروهای سه‌گانه ارتش و تلفیق دروس با جنگ نامنظم تصریح کرد: دانشجویان دافوس با توجه به منویات مقام معظم رهبری و با تحلیلی توأم با مطالعات در زمینه ساختار و تهدیدشناسی و موارد مرتبط با آن به فعالیت مشغولند.

وی در پایان به شرکت 70 نفر از دانشجویان این دانشگاه در رزمایش گسترده ارتش در جنوب شرق کشور اشاره کرد و گفت: حضور این دانشجویان در قالب قرارگاه جوانان ارتش در راستای مقابله با تهدیدات، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا