حضور پیشکسوتان ارتش به عنوان کارشناس در فیلم‌‌ها و سریال‌های جنگی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش ضمن تاکید بر ارزش و احترام پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش گفت: ما باید در راستای ترویج فرهنگ تکریم پیشکسوتان محکم قدم برداریم و راه‌کارهای مناسب بیابیم و دستورالعمل‌های روشنی را تعریف کنیم و اگر از تجربیات پیشکسوتان استفاده نکنیم فرصت را از دست داده‌ایم.
به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرتیپ علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، در مراسم افتتاح ساختمان جدید دایره امور بازنشستگان نیروی زمینی ارتش گفت: فعالیت‌هایی مثل تشکیل شورای عالی بازنشستگان برای بازنشستگان عزیز صورت گرفته، ولی کافی نیست. یکی از تدابیر فرماندهی نیروی زمینی این است که ارتباط بین نیرو، آجا و سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح را بیشتر کنیم و به هر نتیجه‌ای که در این راه برسیم با تمام قوا آن را انجام خواهیم داد.

وی افزود: یکی از پیشنهادهایی که ما ارائه کردیم حضور بازنشستگان ارتش در دانشگاه‌ها به‌عنوان استادان برجسته و کارکشته است. پیشکسوتان ما باید در دانشگاه‌ها تجربیات ارزشمندی را که در دوران افتخارآفرین دفاع مقدس داشته‌اند را به جوانان منتقل کنند. پیشنهاد دیگر ما حضور بازنشستگان ما در فیلم‌ها و سریال‌ها به‌عنوان کارشناسان و مشاوران مجرب می‌باشد؛ چون این عزیزان جنگ را با تمام وجود درک کرده‌اند و در بازسازی آن لحظات می‌توانند بسیار مفید باشند.

رئیس شورای عالی بازنشستگان نیروی زمینی گفت: ما در شورای عالی بازنشستگان نیروی زمینی شرح وظایف را به اعضای شورا داده‌ایم و آماده خدمت بدون منت به بازنشستگان عزیز هستیم.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا