بررسی اندیشه های دفاعی حضرت امام خامنه ای(مد ظاله العالی)باید سرلوحه فرماندهان نیروهای مسلح قرار گیر

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش ::حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، در دیدار با فارغ التحصیلان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که در مرکز همایش های کوثر این سازمان برگزار شد، گفت: بررسی اندیشه های دفاعی حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) که بر مبنای معنویت استوار است باید سرلوحه فرماندهان نیروهای مسلح قرار گیرد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از  روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در آستانه سال نو در دیدار با فارغ التحصیلان دافوس آجا ضمن بیان این که در اسلام درباره فرماندهی و رهبری تأکید فراوان شده است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه مبارزات و مسئولیت های بسیار مهمی که در طول انقلاب و دفاع مقدس داشته اند، تأثیرات بسیار سازنده و ماندگاری در تاریخ معاصر ایران و جهان اسلام بر جای گذاشته اند.  

وی در ادامه افزود: معظم له به عنوان یک اندیشمند اسلامی که آموزه هایشان بر مبنای سیره پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار (ع) می باشد، معتقدند اقتدار باید مبتنی بر معرفت دینی باشد.

نماینده ولی فقیه در ارتش اقتدار بر پایه مادیات را نماندنی دانست و افزود: آنچه که در زمینه اقتدار ماندنی است، اقتدار متکی بر ایمان و اعتماد به خداوند متعال می باشد.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه به ویژگی فرماندهان نیروهای مسلح از منظر حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) پرداخت و گفت: ایمان، معنویت، اراده استوار، بصیرت، عزم راسخ، احساس مسئولیت، خستگی ناپذیری، فهم حقیقت، برخورد مناسب با زیر دستان، پرهیزکاری، صبر و بُردباری و استقامت؛ از شاخصه های مهم فرمانده ارتش اسلام است که مد نظر فرماندهی معظم کل قوا نیز می باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه از فارغ التحصیلان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که فرماندهان ارتش در مناصب مختلف خواهند بود خواست اهتمام بیشتری نسبت به  اندیشه های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرماندهی داشته باشند تا شاهد ارتقای توانمندی های نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه سخنانش بصیرت را عاملی مهم در فرماندهی دانست و از دانش آموختگان دافوس آجا خواست بصیرت را بیش از گذشته مد نظر قرار دهند و نسبت به گذشته، حال و آینده آگاهی کامل داشته باشند.

وی در پایان سخنانش از دست اندرکاران برگزاری همایش فرماندهی مطلوب از منظر فرماندهی معظم کل قوا که هفته گذشته در دانشگاه افسری نیروی زمینی ارتش برگزار شد تشکر کرد و این گونه همایش ها را در جهت آشنایی با تدابیر و تفکرات دفاعی حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی ) مطلوب ارزیابی نمود.

شایان ذکر است در این دیدار همچنین سرهنگ دکتر اکرمی نیا، معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پیرامون مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 و سرتیپ دوم تقی خانی، جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی این سازمان درباره رزمایش مشترک و بزرگ محمد رسول الله (ص) ارتش و توفیقات رسانه ای این رزمایش توضیحاتی ارائه کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا