واکنش سریع تکاوران تیپ 35 به تحرکات مرزی در غرب کشور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده تیپ 35 تکاوران منطقه غرب کشور گفت: در خرداد ماه سال جاری که با برخی تحرکات در مناطق مرزی مواجه بودیم نیروهای این تیپ ظرف 24 ساعت با آمادگی کامل در مناطق مرزی آرایش عملیاتی گرفتند.

سرهنگ عسگری فرمانده تیپ 35 تکاوران غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به مناطق عملیاتی غرب کشور، با اشاره به توانمندی‌های این تیپ تکاوری اظهار داشت: تیپ 35 تکاور یکی از مهمترین یکان‌های تکاوری ما است که با توجه به تقسیم‌بندی صورت گرفته گردان‌های واکنش سریع آن در مناطق مختلفی چون مشهد، سرپل ذهاب، قصر شیرین، و میمک مستقر هستند.

وی با اشاره به ماموریت‌های عملیاتی این یکان تکاوری افزود: تیپ 35 ماموریت احتیاط قرارگاه منطقه را به عهده داشته، و بنابر دستور سلسله‌مراتب فرماندهی، آمادگی اجرای هرگونه عملیات را در مناطق مرزی غرب کشور دارد.

فرمانده تیپ 35 تکاوران منطقه غرب کشور، این واحد عملیاتی را از یکان‌های واکنش سریع در منطقه عنوان کرد و افزود: در خرداد ماه سال جاری که با برخی تحرکات در مناطق مرزی مواجه بودیم نیروهای این تیپ ظرف 24 ساعت با آمادگی کامل در مناطق مرزی آرایش عملیاتی گرفتند.

وی افزود: وجود اینگونه نیروهای زبده عملیاتی سبب بازدارندگی از مولفه‌های موثر در ایجاد صلح پایدار در منطقه است.

گفتنی است کاروان رسانه‌ای راهیان نور آجا روز گذشته از یکی از گردان‌های تیپ 35 مستقر در مناطق مرزی بازدید کردند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا