ارتش ايران، ارتشي كارآزموده و فني در مقايسه با ديگر ارتش هاي دنياست

ارتش  

 

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 آيت الله سيد احمد خاتمي در ستاد نيروي دريايي ارتش مطرح كرد:

 

 

  همزمان با ماه مبارك رمضان محفل انس با قرآن كريم و ضيافت افطاري ويژه فرماندهان، كاركنان و خانواده هاي نيروي دريايي ارتش با حضور آيت الله سيد احمد خاتمي در مسجد الغدير ستاد اين نيرو برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومي نيروي دريايي در اين مراسم آيت الله سيد احمد خاتمي، امام جمعه موقت تهران و عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري با اشاره به جايگاه ارتش در نظام جمهوري اسلامي ايران گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران، ارتشي كارآزموده و فني در مقايسه با ديگر ارتش هاي دنياست.

 وي افزود: وقتي با يك نگاه به ارتش جمهوري اسلامي مي نگريم و آنچناني كه نظام جمهوري اسلامي ايران را نظام برتر مي دانيم ، الحمدلله ارتش ماهم ارتش برتر است و آنچه به برتري ارتش ايران به عنوان ارتشي كارآزموده و فني در مقابل ديگر ارتش هاي دنيا مي افزايد  عقيدتي بودن آن است.

وي با بيان اينكه در قرآن آيه"يا ايها الذين آمنوا" بيشتر در مدينه نازل شده و بيشترين آنها در سوره مائده آمده است، افزود: خصوصيت مدينه اين است كه پيامبر (ص) در اين شهر حكومت اسلامي تشكيل داد كه مركزيت آن مسجد بود. ليكن با اين تفاسير جامعه بايد حتماً اسلامي مي شد و حدود 90 عبارت "يا ايها الذين آمنوا" كه در قرآن بيان شده كه سبك زندگي ديني را در عرصه هاي فردي، خانوادگي ،اجتماعي و سياسي به طور كامل مطرح مي كند.

آيت الله خاتمي با تاكيد بر لزوم توجه به مقوله امر به معروف و نهي از منكر تصريح كرد: تاكيد فوق العاده قرآن بر امر به معروف و نهي از منكر گام بلند حضور دين در عرصه زندگي اجتماعي است، خداوند به ما توفيق بدهد همانگونه كه شهيدان عزيزمان براي حضور قرآن در عرصه حكومت تلاش كردند ، ما هم سعي كنيم در حضور سبك زندگي ديني در جامعه و جامعه قرآني موفق باشيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا