خدمت سربازی زمان مناسبی برای آموزش نماز است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه به طور معمول سربازان ۲ سال از عمر خود را در پادگان‌ها می‌گذرانند، افزود: این دو سال فرصت مناسبی است برای ترویج ارزش‌های دینی و ایجاد روحیه‌ای که سبب شود سربازان ما خود را ملزم به رعیات فرائض دینی و شرعی بدانند و در این رابطه التزام عملی پیدا کنند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در دومین همایش تجلیل از فعالان برتر عرصه نمازآموزی در ارتش، اظهار داشت: جایگاه نماز به همت به امام خمینی(ره) در این نظام مقدس اولویت پیدا کرد و در راس امور مذهبی، سیاسی و فرهنگی قرار دگرفت.

وی با اشاره به اهمیت نماز در نظام اسلامی اظهار داشت: اینکه همیشه مقام معظم رهبری برای اجلاس سراسری نماز پیام ارسال می‌کنند، بیانگر میزان اهمیت این فریضه‌ی دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آل هاشم با بیان اینکه به طور معمول سربازان ۲ سال از عمر خود را در پادگان‌ها می‌گذرانند، افزود: این دو سال فرصت مناسبی است برای ترویج ارزش‌های دینی و ایجاد روحیه‌ای که سبب شود سربازان ما خود را ملزم به رعیات فرائض دینی و شرعی بدانند و در این رابطه التزام عملی پیدا کنند.

وی تاکید کرد: تربیت جوانان مومن و انقلابی از نتایج اهمیت دادن به نماز است و نیروهای مسلح به ویژه ارتش تاکنون اقدامات ارزشمندی را در خصوص ترویج این فریضه دینی داشته‌اند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا