ناوشکن پیشرفته «دماوند» به نیروی دریایی ارتش ملحق شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::ناوشکن بومی و پیشرفته «دماوند» با حضور جمعی از مقامات ارشد نظامی، در دریای خزر به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس   ، صبح امروز با حضور امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، سردار سرتیپ پحسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر سرتیپ حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناوشکن پیشرفته آموزشی «دماوند» به‌طور رسمی به ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی الحاق شد.

بر اساس این گزارش، کلیه مراحل طراحی، ساخت و به آب‌اندازی ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند توسط صنایع شهید تمجیدی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و با همکاری بیش از 700 مرکز صنعتی، پژوهشی، دانشگاهی، سازمان‌ها و صنایع مختلف وزارت دفاع انجام شده است.

شرکت صنایع الکترونیک وزارت دفاع (صاایران) نیز بالغ بر 25 سامانه الکترونیکی و مخابراتی بومی را در ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند طراحی، اجرا و نصب کرده است که از این محصولات می‌توان به انواع رادارهای پیشرفته دریایی، سامانه‌های مخابراتی برای ارتباطات داخلی و خارجی شناور، سیستم‌های شناسایی و فریب و سامانه‌های مخابراتی و رهگیری زیرسطحی اشاره کرد.

همچنین سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع کار طراحی و نصب انواع سامانه‌های پدافند هوایی و سامانه‌های موشکی سطح به سطح را انجام داده است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا