ایران از نظر قدرت نظامی و نفوذ سیاسی جایگاه برجسته‌ای در منطقه دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش ::رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از نظر قدرت نظامی، نفوذ سیاسی و به لحاظ ژئوپلیتیکی از جایگاه برجسته‌ای در منطقه برخوردار است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در حاشیه نخستین همایش علمی «تبیین الگوی فرماندهی مطلوب از منظر مقام معظم رهبری» در جمع خبرنگاران با تاکید بر این که امروز هیچ خطر و تهدیدی برای جمهوری اسلامی وجود ندارد، اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از نظر قدرت نظامی، نفوذ سیاسی و به لحاظ ژئوپلیتیکی از جایگاه برجسته‌ای در منطقه برخوردار است، و دنیا روی این کشور با این ملت مسلمان و رهبری معظم حساب باز کرده است.

وی افزود: هیچ مسئله‌ای امروز در سطح منطقه قابل حل نیست، مگر به برکت حضور و اراده سیاسی جمهوری اسلامی؛ پس بنابراین تهدیدی متوجه جمهوری اسلامی نیست، و هنگامی که دشمن اعلام ترس می‌کند ناگزیر است که به تهدید روی آورد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه گفت: اینکه صهیونیست‌ها حرفی می‌زنند به خاطر این است که بنیان خود را بر باد رفته می‌بینند؛ آن‌ها نه‌تنها مورد نفرت همه مسلمین هستند، و در سطح منطقه نیز منزوی شده‌اند، بلکه حمایت‌های بسیاری از کشورها را نیز از دست داده‌اند.

وی همچنین به تبیین استراتژی آمریکا در منطقه غرب آسیا پرداخت، و افزود: خوراک آمریکا نفت است، و آن‌ها می‌خواهند از این بابت اطمینان لازم را کسب کنند، در حالی که خداوند متعال دریاچه نفت جهان را زیر پای این منطقه و تحت پرچم جمهوری اسلامی گذاشته است.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه گفت: پروژه اسلام‌هراسی که غرب آن را ایجاد کرده به این دلیل است که آن‌ها می‌ترسند در پرتو گسترش انوار اسلام ناب، منافع مالی و نظام سرمایه‌داری‌شان به خطر بیافتد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تبیین این پروژه از سوی دولت‌مردان غربی پرداخت و افزود: این که رژیم صهیونیستی فریاد می‌زند و ایران را متهم به دستیابی و استفاده از سلاح هسته‌ای می‌کند در راستای همین پروژه است؛ و این در حالی است که کشور ایران چیزی کم ندارد که بخواهند اسرائیل را با بمب هسته‌ای تهدید کنند.

وی افزود: ما می‌گوییم یهودیانی که امروز در کشور فلسطین حکومت تشکیل داده‌اند غاصب هستند، و برای برون‌رفت از این وضعیت، بهترین راه برقراری حکومت مبتنی بر دموکراسی و آرای عمومی است، که این حکومت باید مطابق با میل مردم فلسطین در آنجا تشکیل شود؛ سپس اگر یهودیان خواستند در آنجا زندگی کنند، و اگر هم نخواستند آن منطقه را ترک می‌کنند.

سرلشکر فیروزآبادی همچنین درخصوص موضوع هسته‌ای ایران تصریح کرد: مسئله امروز ما با دنیا بحث جنگ و خونریزی نیست؛ ما از انرژی هسته‌ای می‌خواهیم در جهت تولید برق، بهداشت و درمان، تولید انرژی و توسعه کشور استفاده کنیم؛ لذا این جریان‌هایی که به ما نسبت می‌دهند خلاف واقع است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره روند ادامه مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: غرب باید دست از مانع‌تراشی بردارد، و مانع از رشد و پیشرفت ایران نشود؛ چراکه این امر به نفع توسعه علم و آینده بشریت است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا