فرمانده نیروی دریایی ارتش به قزاقستان می‌رود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیئتی به دعوت فرمانده نیروی دریایی کشور قزاقستان، فردا عازم این کشور می‌شود.

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس  ، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در صدر هیئتی به‌منظور دیدار با مقامات کشوری و لشکری کشور قزاقستان، فردا عازم این کشور می‌شود.

وی در این سفر ضمن دیدار با دریادار "ژاندار بیک ژانزاکف" فرمانده نیروی دریایی قزاقستان، ملاقاتی هم با رئیس هولدینگ جمهوری قزاقستان و وزیر دفاع این کشور خواهد داشت.

سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه دفاع ملی قزاقستان، بازدید از صنایع کشتی‌سازی شهر اورالسک و بازدید از بندر اکتائو و یک فروند شناور ساخت این کشور از دیگر برنامه‌های دریادار سیاری در قزاقستان خواهد بود.

آبان ماه سال 92 فرمانده نیروی دریایی ارتش قزاقستان در رأس یک هیئت نظامی  بنا به دعوت فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کشورمان سفر کرده بود و با امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار کرد.

دریادار ژاندار بیک ژانزاکف در مدت حضور خود از منطقه چهارم دریایی ارتش در بندر انزلی و دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) نوشهر بازدید کرده بود.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا