اقتدار امروز کشور به برکت خون شهیدان است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: اگر امروز دولت مردان و سیاسیون با قدرت در مذاکرات 1+5 حضور دارند به برکت خون شهیدان و ایثارگری های آنان است

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم گرامیداشت پاسدار شهید فتح الله نظری که با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین این نیرو، سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورای تبریز و دیگر مسئولین لشکری و کشوری و پدر و خانواده شهید نظری در پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز برگزار شد، گفت: امروز ما محتاج فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت هستیم.

 

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس به مانند دژ مستحکمی است که به هیچ وجه قابل تسخیر نیست.

 

نماینده ولی فقیه در ارتش ادامه داد: ما هرچه داریم از شهدا و ایثارگری های این بزرگواران است چرا که اینها برای حاکمیت اسلام و قرآن جان خود را نثار کردند.

 

او تصریح کرد: همه ما وظایف بزرگی در قبال شهدا داریم که یکی از آنها تکریم خانواده معظم شهداست.

 

حجت الاسلام آل هاشم افزود: ما باید به وصیت شهدا که همان پاسداری از آرمان های امام راحل و اطاعت از ولی فقیه زمان و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است جامه عمل بپوشانیم.

 

 وی از شهر تبریز به عنوان شهر شهیدان محراب، سرزمین شهدای 29 بهمن و خانه عاشورائیان لشکر همیشه قهرمان عاشورا یاد کرد و اظهار داشت: این برای پایگاه شهید فکوری تبریز افتخار بسیار بزرگی است که میزبان خانواده پاسدار شهید فتح الله نظری است.

 

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن سال جاری خاطر نشان کرد: هرچه تهدیدهای دشمنان علیه ملت بزرگ ایران بیشتر شود مردم ما مقاومتر و مصمم تر می شوند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان گفت: نیروی هوایی در پیروزی انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس حضوری بی بدیل داشت و مردم هرگز شهامت و ایثار این نیروی خوشنام الهی را فراموش نمی کنند.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا