نقطه شروع و پایان هر حرکت سیاسی را رهبری مشخص می‌کنند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: ما در کشور یک ولی فقیه و رهبر سیاسی داریم، که نقطه شروع و پایان و حرکت سیاسی را ایشان مشخص می‌کنند.
 
به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در جمع مسئولان سیاسی نیروهای مسلح گفت: ما در کشور سیاسیون مختلفی داریم که برخی از آن‌ها ادراک سیاسی و رفتار سیاسی را باهم مختلط کرده‌اند، در صورتی که ما در کشور یک ولی فقیه و رهبر سیاسی داریم، که نقطه شروع و پایان و حرکت سیاسی را ایشان مشخص می‌کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اظهار داشت: اگر در کار سیاسی دقت نکنیم ممکن است اتفاقاتی مانند سال 88 رخ دهد و تجربه 100 سال اخیر ایران نشان می‌دهد که ایران و اسلام بدون رهبری و روحانیت به سوی نزول حرکت خواهد کرد و ما باید حضور روحانیون را درخط مقدم دفاع فرهنگی، اعتقادی و سیاسی در نیروهای مسلح قدر بدانیم.

اسماعیلی تاکید کرد: آنچه کشور را حفظ می‌کند انواع سلاح‌ها نیست، بلکه نیروی انسانی متخصص، ولایت‌مدار و مکتبی است که کشور را صیانت می‌کند؛ و تجربه دفاع مقدس نشان داد که ما با کمترین امکانات و با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و مکتبی به پیروزی رسیدیم.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا