انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، یک ماموریت بزرگ فرهنگی و تبلیغی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ما به دنبال انتقال ارزش‌هایی هستیم که روزگاری توسط فرزندان همین سرزمین تولید شده‌اند و همین ارزش‌ها در سال‌های رهبری حضرت امام(ره)، مکتب اسلام و انقلاب را حفظ کرده است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، سومین گردهمایی راویان هشت سال دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز در سالن همایش‌های انفورماتیک آجا و با حضور امیر خرم طوسی جانشین رئیس ستاد ارتش، امیر گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، امیر حبیبیان رئیس حفاظت اطلاعات ارتش، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دربندی و راویان دفاع مقدس ارتش و  جمعی از امرای دیگر برگزار شد.

امیر حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، در این مراسم با بیان اینکه همه ما دارای ماموریتی چون حفظ و انتقال ارزش‌ها هستیم، اظهار کرد: ما علاوه بر حفظ، انتقال و تثبیت، وظیفه تولید محتوی را نیز داریم و انچه که به عنوان یک واقعیت بزرگ در کشور ما رخ داده، باید به نسل جوان انتقال دهیم که این امر یک ماموریت بزرگ فرهنگی و تبلیغی است.

وی افزود: در این ماموریت فرهنگی چند فاکتور مهم از جمله مخاطب، موضوع مطلب، نحوه انتقال باید مورد بررسی قرار گیرد. زیرا ذهن جوان امروز ما، دارای رسوباتی است که رسانه های اجتماعی امروز آن را به وجود آورده است. جوان در برخورد با مسئله راهیان نور به تطبیق داده‌ها می پردازد و حاصل این جرح و تعدیل و تطبیق سازی سوالاتی است که در ذهن وی شکل می‌گیرد.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: در این مرحله، کار و هنر راوی پررنگ می‌شود، زیرا رسانه و نحوه ارتباط گیری با جوان پررنگ می‌شود. گاهی یک رفتار خوب می‌تواند بهتر از هر چیزی در تفهیم مطلب و انتقال آن موثر باشد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امروز ما به دنبال انتقال ارزشهایی هستیم که روزگاری توسط فرزندان همین سرزمین تولید شده‌اند و همین ارزش‌ها در سالهای رهبری حضرت امام(ره)، مکتب اسلام و انقلاب را حفظ کرده است. امروز وظیفه داریم که ارزش‌آفرینان را طوری توصیف کنیم که در شان آن و موافق با واقعیت و البته دست یافتنی باشد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا