وحدت اقوام و مذاهب در ایران خدشه‌ناپذیر است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه جنگ نرم با اشاره به برخی تصویرسازی‌های غلط از وضعیت اقوام و مذاهب در کشور تاکید کرد: وحدت اقوام و مذاهب در ایران خدشه‌ناپذیراست، وارونه‌سازی واقعیات ممنوع!
به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده قرارگاه جنگ نرم در واکنش به برخی اظهارنظرهای غیرواقعی و نسنجیده پیرامون وضعیت اقوام و اقلیت‌ها در کشور اظهار داشت: اقوام و مذاهب مختلف ایرانی با اتحاد و اتفاق حول محور نظام و رهبری به اعتلای کشور و ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی می‌اندیشند و در این راه حماسه‌آفرین بوده‌اند.
 
وی افزود: اینکه برخی اشخاص در تلاش برای تصویرسازی غلط از وضعیت و مطالبات اقوام و اقلیت‌های مذهبی در کشور باشند اقدامی ناپسند است و زمینه‌های رضایت دشمنان ایران عزیز را فراهم آورند.
 
سردار جزایری با بیان اینکه بین اقوام ایرانی هیچ‌گونه بدبینی و اختلافی وجود ندارد، تصریح کرد: اقوام و طوایف ایرانی با هر نوع آیین و فرهنگی، دژ مستحکم و پشتوانه اصلی نظام به شمار می‌روند و همواره آزادانه و مصمم در راه عزت و سربلندی کشور همت کرده و با برخورداری از حقوق شهروندی برابر، برای حضور و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، امنیتی، دفاعی و اجتماعی نیز با هیچ مانعی روبه‌رو نبوده‌اند.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به رضایتمندی اقلیت‌های مذهبی از میزان توجه نظام به حقوق و آزادی‌های مشروع آنان خاطرنشان کرد: مهاجرت اقلیت‌ها به‌مانند سایر ایرانیان امری عادی است که به دلایل مختلف به‌صورت متعارف و به‌مانند سایر کشورها در جریان است و سخن گفتن از آن به‌گونه‌ای که بخواهد آن را پدیده‌ای غیرعادی جلوه دهد ظلم به اقلیت‌های عزیز و مستلزم نکوهش است.
 
فرمانده قرارگاه جنگ نرم افزود: اقوام، طوایف و اقلیت‌های مذهبی در طول ۳۶ سال اخیر نشان داده‌اند که نسبت به توطئه‌های ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی هوشیار و آگاه هستند و در مواقع خطر و تهدید ازجمله آنچه در دوران جنگ تحمیلی پیش آمد، سلحشورانه به دفاع از مصالح و منافع ملی پرداخته‌اند.
 
وی در پایان تأکید کرد: بهتر است آقایان با پرهیز از سطحی‌نگری، انرژی خود را معطوف به راهبرد تقویت وحدت بین اقوام و مذاهب و خدمت صادقانه به مردم و نیز ایفای مسئولیت‌های خطیر قانونی خود سازند و از ارائه تحلیل‌ها و تصویرهای غیرواقعی و گمانه‌های شخصی و اختلاف‌برانگیز پرهیز کنند و گفتمان رهبری را در این راستا نصب‌العین خود قرار دهند.
 
انتهای پیام/

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا