گلایه از هجمه‌ی سایت‌ها علیه خدمت سربازی/ تاکید بر به‌کارگیری سربازان براساس تخصص

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
  پایگاه مردمی ارتش ::معاون ‌منابع انسانی وزارت دفاع با انتقاد از ‌هجمه برخی سایت‌ها نسبت به خدمت مقدس سربازی گفت: جوانان باغیرت ایرانی بدون توجه به این موارد همیشه آماده جانفشانی در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  دفاع پرس، امیر سرتیپ نصرالله عزتی در ششمین جشنواره جوان سرباز و سومین همایش فرماندهان وزارت دفاع که به میزبانی سازمان صنایع هوایی برگزار شد، ‌با تأکید بر مقدس بودن خدمت مقدس سربازی، از یادگیری، جانفشانی برای ارزش‌ها، احساس مسئولیت‌، اعتماد به نفس، ‌خوداتکایی‌، قانون‌پذیری‌، صبر و تحمل و نظم به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های دوره سربازی در نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و افزود: شاید دوران سربازی در مقایسه با روند و روال زندگی شخصی کمی سخت‌تر باشد، اما قطعاً شرایط ‌جوان‌هایی که در حال حاضر دوره خدمت سربازی را طی می‌کنند با جوانانی که تو‌فیق حضور و شرکت در دوران دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ را داشتند، ‌قابل مقایسه نیست.

معاون‌ ‌منابع انسانی وزارت دفاع در ادامه با تأکید بر اینکه انس و الفتی که در دوران خدمت وظیفه بین جوانان به وجود می‌آید بسیار لذت‌بخش و ارزشمند است، اظهار داشت: دوران خدمت مقدس سربازی بسیار ارزشمند و مغتنم است؛ لذا هیچ‌گاه جوانان ایران اسلامی نباید فکر بکنند که این دوران اتلاف وقت است و کسانی که چنین مواردی را مطرح می‌کنند خائن به نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند‌.

وی با انتقاد ‌هجمه برخی سایت‌ها نسبت به خدمت مقدس سربازی خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم‌ که سایت‌های بسیاری‌، هجمه به خدمت سربازی را در دستور کار خود قرار داده‌اند‌ که به طور قطع این موارد از طرف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود چرا که آنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشورمان استفاده می‌کنند.

معاون ‌منابع انسانی وزارت دفاع متذکر شد: متاسفانه مطالب برخی سایت‌ها علیه خدمت مقدس سربازی است و کمتر به ارزش و اهمیت خدمت سربازی می‌پردازند؛ اما جوانان با غیرت و برومند ایرانی بدون توجه به این موارد همیشه آماده جانفشانی در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

‌‌امیر عزتی ‌نظم و انضباط را از مهم‌ترین ویژ‌گی‌های دوران خدمت سربازی نام برد و گفت: به تمام فرماندهان توصیه می‌کنم تا حد امکان از سربازان با توجه به تخصص و مهارتشان، از آن‌ها استفاده کنند. ‌

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا