در زمینه جهاد خودکفایی بدون توقف حرکت می‌کنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: بنا بر فرمایش معظم‌له در زمینه جهاد خودکفایی به نقطه‌ای رسیده‌ایم که بدون توقف حرکت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، صبح امروز در حاشیه همایش تجلیل از حماسه‌سازان پدافند هوایی در عملیات والفجر 8، با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان نهاجا و پدافند هوایی با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در این دیدار درباره جهاد و خودکفایی بود که ایشان گفتند "نیروهای مسلح و سازمان‌های کشوری در راستای تحقق اهداف انقلاب و در زمینه جهاد و خودکفایی اهتمام ورزند."

وی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: این موضوع زمانی تحقق می‌یابد که برای اقتدار و امنیت خود ارزش قائل باشیم؛ چراکه وقتی کشوری برای اقتدار و امنیت خود ارزش قائل باشد بستر شکوفایی را برای ملت خود فراهم ساخته است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: آنچه که بعد از ۳۶ سال در کشور ما به وقوع پیوسته این است که سر تعظیم در برابر استکبار فرود نیاورده و آنچه را که خواسته با وحدت و یکپارچگی به آن دست یافته است.

وی در خصوص تشکیل پدافند هوایی اظهار کرد: این قرارگاه از سال ۱۳۸۸ با تدبیر مقام معظم رهبری از نیروی هوایی تفکیک شد و با یکپارچگی و انسجام در بیش از ۳۶۰۰ نقطه کشور مستقر شده است.

امیر اسماعیلی افزود: کارکنان قرارگاه پدافند هوایی که یک یگان تجهیزا‌ت‌محور هستند باید همه مسائلی که اتفاق می‌افتد را رصد کنند تا با تجهیزات بومی خود بتوانند در برابر تهدیدات پیچیده و متنوع بایستند.

وی با اشاره به اقدامات موفق پدافند هوایی در زمینه نشاندن هواپیمای با سرنشین، انهدام هواپیمای بدون سرنشین، و انهدام هواپیماهای متجاوز و اخطار به این هواپیماها گفت: همه این موارد نشأت گرفته از این است ک ما در ۸ سال دفاع مقدس آن چیزی را که آموختیم در پاسداشت خون شهدا به‌کار بسته‌ایم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی افزود: الحمدالله امروز شاهد هستیم که بنا بر فرمایش معظم‌له در زمینه جهاد خودکفایی به نقطه‌ای رسیده‌ایم که بدون توقف حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا