پهلوگیری ناوگروه سی‌و سوم نداجا در بندر کلمبو سریلانکا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::ناو گروه سی و سوم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو پشتیبانی رزمی بندر‌عباس و ناوشکن نقدی، صبح امروز در بندر کلمبو کشور سریلانکا پهلو گرفت.
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس ، ناو گروه سی و سوم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن دریابان نقدی و ناو پشتیبانی رزمی بندر‌عباس که اوایل ماه جاری ماموریت خود را برای محافظت از خطوط مواصلاتی کشتی‌ها آغاز کرده بودند، صبح امروز به بندر کلمبو واقع در سریلانکا رسیدند و پهلو گرفتند.

حسین ابراهیمی سرپرست سفارت ایران و سرهنگ پاسدار ابراهیم روحانی وابسته نظامی کشورمان در سریلانکا به همراه برخی از فرماندهان نیروی دریایی سریلانکا از این ناوگروه استقبال کردند.

این ناوگروه پس از طی حدود پنج هزار کیلومتر در شمال اقیانوس هند تا بندر‌ کلمبو در سریلانکا توانست بیش از 120 واحد نظامی و غیرنظامی را از طریق شنود، رهگیری الکترونیکی و دیده‌بان بصری، رهگیری و شناسایی کند.

این ناوگروه که به دلیل حضور دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در آن، یک ناوگروه عملیاتی، اطلاعاتی و آموزشی محسوب می‌شود به مدت سه روز در بندر کلمبو سریلانکا خواهد ماند.

دیدار با مقامات نیروی دریایی سریلانکا و برپایی مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های این ناوگروه در بندر کلمبو است.

یادآور می‌شود، پیش از این نیز ناوگروه‌های بیست‌و چهارم و بیست و هشتم نیروی دریایی ارتش در سریلانکا حاضر شده بودند.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا