عملیات والفجر 8 محاسبات دشمن را برهم زد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 پایگاه مردمی ارتش ::معاون قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در خصوص عملیات غرورآفرین والفجر 8 گفت: این عملیات محاسبات دشمن را برهم زد و در دنیا بی‌نظیر بود.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر شاهرخ شهرام معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، در همایش تجلیل از حماسه‌سازان عملیات غرورآفرین والفجر 8 که صبح امروز در این قرارگاه برگزار شد، با اشاره به نقش مؤثر شهید منصور ستاری در پدافند هوایی اظهار داشت: شهید ستاری پدر معنوی و فرمانده دوران سختی پدافند، و بنیان‌گذار فرماندهی و کنترل در کل کشور بود.

وی افزود: امیدواریم از میان دانشجویان حاضر در این جلسه که به نیابت از دانشجویان پدافند هوایی در مراسم امروز شرکت کرده‌اند، فرماندهان عالی‌رتبه‌ای همچون ستاری تربیت شوند.

معاون قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه با اشاره به عملیات غرورآفرین والفجر8 گفت: این عملیات محاسبات دشمن را برهم زد و در دنیا بی‌نظیر بود.

امیر شهرام بیان کرد: از تمامی پیشکسوتان این عملیات غرورآفرین که امروز در دژ پدافندی ما حضور یافتند تشکر می‌کنم و حضور خانواده‌های شهدا به‌ویژه خانواده شهید ستاری را گرامی می‌دارم.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا