نماهنگ میثاق پایداری تجدید بیعت با ولایت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::نماهنگ "میثاق پایداری" نمایش‌گر بخشی کوچک از حماسه‌های بزرگ‌مردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است در 19 بهمن ماه و بیعت آن‌ها با ولی امر مسلمین.

  به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس: در بحبوحه‌ی انقلاب اسلامی، بهترین و عظیم‌ترین کاری که می‌توانست روحیه‌ی انقلاب را تقویت کند، مقاومت دولت "بختیار" را در هم شکند، مأموریت "هایزر" را در طراحی کودتای نظامی با شکست مواجه سازد و در نهایت روحیه‌ی معدود نظامیانی را که هنوز انقلاب را باور نکرده بودند درهم شکند، اعلام همبستگی ارتش با ملت بود.

در این شرایط نظامیان فداکار و متعهد نیروی هوایی ارتش به این نتیجه رسیدند که باید دست به کار بزرگی زده و وظیفه ی ملی و مذهبی خود را انجام دهند؛ لذا با یک حرکت متهورانه به سیل خروشان ملت پیوستند و با حضور در اقامتگاه رهبر بزرگ انقلاب اسلامی در "مدرسه‌ علوی" سندی از افتخار، حماسه، رشادت و ایمان را در برگ‌های زرین تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

این روز بزرگ، نقطه‌ی عطفی در تاریخ انقلاب و ارتش است، روزی که حماسه‌ی حضور قاطعانه‌ی ارتش در صحنه‌ی انقلاب به وقوع پیوست و طلیعه‌ی خجسته‌ی پیوند ارتش با ملت مسلمان و انقلابی به وضوح آشکار شد.

بر همین اساس، نماهنگ "میثاق پایداری" به مناسبت 19 بهمن ماه روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خبرگزاری دفاع مقدس به مخاطبان تقدیم شده است.

این نماهنگ به خوانندگی محمدگلریز، تدوین علیرضا مرادعلی بیگی  و علی خدابخشی از این بخش قابل مشاهده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا