نهاجا در طراحی و ساخت جنگنده‌های بومی به بالاترین سطح خودباوری رسیده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش ::معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز نیروی هوایی در حوزه‌های مختلف ازجمله ساخت انواع مهمات هوایی و موشک‌های پیشرفته، و جنگنده‌های بومی به بالاترین سطح خودباوری رسیده است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش بعد از ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت حماسه تاریخی کارکنان نیروی هوایی که در مدرسه علوی برگزار شد، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی کارکنان نیروی هوایی ارتش از قید وابستگی و فرمانبری از مستشاران امریکایی رهایی یافته و زندگی و هویت مستقلی پیدا کردند؛ آن‌چنان‌که این نیروی سلحشور در جریان جنگ تحمیلی رشادت‌های کم‌نظیری از خود نشان داد.

وی افزود: آن روزی که دین، میهن و مرزهای جمهوری اسلامی آماج حملات ناجوانمردانه صدامیان شده بود، رزمندگان این نیروی الهی در اولین ساعات پس از حمله، پیشتازان شهادت شده و با صلابتی مثال‌زدنی همچون بیعت نخستین‌شان با امام راحل در 19 بهمن 57، در عرصه دفاع مقدس نیز مردانه ایستاده و حماسه‌های پرشوری در دفاع از کیان اسلام و انقلاب آفریدند.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا تصریح کرد: عبور سرافرازانه از گردنه‌های 8 سال دفاع مقدس و تحمل تحریم همه‌جانبه، دست ما را به قله‌های بلند خوداتکایی رساند؛ به گونه ای که در سال‌های پرافتخار سازندگی، با کوشش متعهدانه کارشناسان این نیرو و همراهی فرهیختگان و صاحبان خرد و اندیشه در مراکز معتبر دانشگاهی و صنعتی کشور، به حول و قوه الهی غبار وابستگی از چهره نیروی تجهیزات‌محور هوایی زدوده شد.

امیر نصیرزاده تصریح کرد: امروز نیروی هوایی در حوزه‌های مختلف ازجمله آموزش نیروی انسانی متخصص، تامین تجهیزات پیچیده، ساخت و تولید قطعات متعدد، ساخت انواع شبیه‌سازهای پروازی، طراحی و ساخت انواع مهمات هوایی و موشک‌های پیشرفته، و طراحی و ساخت جنگنده‌های بومی به بالاترین سطح خودباوری رسیده است.

وی در ادامه گفت: فرصت حضور در میعادگاه کارکنان نیروی هوایی با امام عزیز را مغتنم شمرده و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام(ره) و نیز فرماندهی معظم کل قوا این روز بزرگ را به همرزمان تبریک گفته و اطمینان می‌دهم که فرزندان جان برکف و آسمانی ملت ایران در نیروی هوایی با عزمی راسخ و اراده‌ای آهینن در فرمانبرداری از ولی امر خویش آماده و با توکل بر خدا و تمسک بر اهل بیت(ع) و تأسی از یاران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تا نثار آخرین قطره خون خود در دفاع از اسلام و انقلاب و تمامیت ارضی اقدام خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش همچنین با اشاره به توهین اخیر نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: استعمارگران تلاش می‌کنند چهره‌ای منفور و رعب‌انگیز را از اسلام به جهانیان مخابره کنند؛ تابدین وجه منافع خود را به‌دست آورند.

وی افزود: آنها تنها به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) توهین نکردند، بلکه به همه بشریت، و آزادگان جهان توهین کردند؛ زیرا آموزه‌های اخلاقی پیامبر اسلام(ص) جهانی بوده و همه انسان‌های آزاده روی زمین را در برگرفته است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا