حجت‌الاسلام آل هاشم: مقاومت اسلامی با محوریت ایران نقشی راهبردی پیدا کرده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مقاومت اسلامی با محوریت ایران نقشی راهبردی پیدا کرده و با الهام‌بخشی به حزب‌الله، سوریه و مقاومت فلسطین، در راستای آزادسازی قدس قدم برمی‌دارد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، صبح امروز در مراسم آگاه‌سازی سیاسی که در پادگان امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: مقاومت اسلامی با محوریت ایران نقشی راهبردی پیدا کرده و با الهام‌بخشی به حزب‌الله، سوریه و مقاومت فلسطین، در راستای آزادسازی قدس قدم برمی‌دارد.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به جهان افزود: امروز حرکت‌های بزرگی که در کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد، به برکت انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه سخنان خود، به توان بازدارندگی نیروهای مسلح اشاره و تأکید کرد: یقین بدانید اگر امروز دشمن با ما وارد جنگ سخت نمی‌شود، به این دلیل است که می‌داند جنگ با ایران برایش پر هزینه است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: تاسیس نهادهای سیاسی و دینی در کشور مانند سپاه پاسداران شورای نگهبان سازمان‌های عقیدتی و تبلیغات اسلامی به برکت  پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شد.

وی با اشاره به دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات‌های گسترده با حضور بیش از 70 درصد از مردم است که در دنیا بی‌سابقه است.

وی افزود: درحال حاضر مدت 3 سال است که با دنیای غرب در حال جنگ اقتصادی هستیم. اما به واسطه انقلاب اسلامی در طول این سی و چند سال از بسیاری از شهرستان ها روستاها و استان ها محرومیت زدایی شده است و با تاسیس نهادی چون جهاد سازندگی در بسیاری از زیرساخت ها و بسترها به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی افزود: امروز برای مقابله با دشمن در این جنگ اقتصادی باید به اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشیم و با حمایت از تولیدات داخلی در این عرصه وارد شویم .

رییس اداره عقیدتی سیاسی آجا با اشاره به دستاوردهای بین المللی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به واسطه انقلاب اسلامی ابهت پوشالی امریکا در جهان شکسته شد و رسوایی که امریکا در حمله نظامی به طبس و حمله موشکی به هواپیمای مسافربری داشت چهره واقعی آن را برای ملت های دنیا نمایان کرد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا