فرماندهان ما در عراق و سوریه وظیفه مستشاری و مشورتی دارند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش ::معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ سوالی مبنی بر وحشت رژیم صهیونیستی از فرماندهان ایرانی گفت: انقلاب اسلامی انسان هایی تربیت کرده که آرزویشان شهادت است، دشمنی که مبنایش مادیت است باید هم از چنین افرادی بترسد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از    خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع مقدس، "سرلشکر مصطفی ایزدی" معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستاد کل نیروهای مسلح  در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید الله دادی و شهدای حزب الله لبنان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهید الله دادی سردار پر افتخار اسلام، کسی بود که همیشه دغدغه پاسداری از انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی را داشت و می خواست در خطوط مقدم از انقلاب دفاع کند.

وی افزود: خداوند باب جهاد را برای این شهید گشوده بود و ایشان به نحوه احسن از این فرصت استفاده کرد.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خدمات سردار الله دادی در لشکر 41 ثارالله گفت: این سردار در دوارن پس از دفاع مقدس نیز در عرصه سازندگی کشور تلاش کرد و وقتی شرایط را به نحوی دید که می تواند در کرانه‌های دیگر از ارزش های انقلاب دفاع کند، به لبنان و سوریه هجرت کرد.

سرلشکر ایزدی  با اشاره به کلامی از امام راحل در خصوص جهاد و شهادت، اظهار داشت: سردار الله دادی اولین شهیدی است که در خطوط مقدم توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وی تاکید کرد: قطعا یاران او و یاران "جهاد مغنیه" راه شهدا را ادامه خواهند داد و در نهایت شاهد آزادی قدس خواهیم بود.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر دلیل وحشت رژیم صهیونیستی از فرماندهان ایرانی، گفت: انقلاب اسلامی ایران انسان هایی را تربیت کرده که آرزویشان شهادت است، و پیروان امام حسین(ع) هستند؛ رزمندگان حزب الله لبنان و رزمندگان عراقی که هم‌اکنون علیه عوامل و مزدوران استکبار مبارزه می کنند نیز جزء همین افراد هستند.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: دشمنی که مبنایش مادّیت است باید هم از چنین افرادی بترسد؛ چرا که فرماندهان نظامی ایران راه امام حسین(ع) را ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: یک خیزش اسلامی در بین ملت های منطقه ایجاد شده و این ملت ها به پیش خواهند رفت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش مستشاری فرماندهان نظامی ایران در عراق و سوریه گفت: فرماندهان ما فقط وظیفه مستشاری و مشورتی را بر عهده دارند و این خود ملت های منطقه هستند که در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا