نیروی دریایی ارتش نیرویی پرتلاش و بانشاط است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش امروز به‌عنوان یک نیروی پر تلاش و بانشاط در سطح جامعه مطرح است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، آئین رونمایی مجموعه‌ای از کتب «سیر مطالعاتی در سفرهای دریانوردی» صبح امروز با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نیروی دریایی در محل ستاد این نیرو برگزار شد.

در این آئین حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نمااینده ولی فقیه ورئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سخنانی با تاکید بر لزوم پرداختن به مسائل فرهنگی در تمامی یگان‌های ارتش گفت: امروز باید بتوانیم رهنمودها و اوامر فرماندهی معظم کل قوا در خصوص مباحث فرهنگی را به مرحله اجرا درآوریم.

وی خاطرنشان کرد: معظم‌له به‌ویژه در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های فرهنگی در مراکز آموزشی نیروهای تابعه ارتش بسیار تاکید فرموده‌اند و ما می‌بایست هم در حوزه آموزشی، هم در رشد آگاهی‌های سیاسی، و هم در بعد نظارتی در مراکز آموزشی تلاش بیشتری داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه این سازمان ظرف چهار سال اخیر برای دومین بار است که در میان عقیدتی سیاسی‌ها و نمایندگی‌های ولی فقیه در سطح نیروهای مسلح مقام نخست اشراف را کسب می‌کند، افزود: هر توقیفی که حاصل می‌شود زحمات تک تک کارکنان ادارات تابعه در دورترین نقاط مختلف کشور است، و این تنها مربوط به تلاش‌های حوزه مرکزی سازمان نمی‌شود.

حجت‌الاسلام آل هاشم در ادامه اظهار داشت: اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی نسبت به سالیان قبل رشد بسیار قابل توجهی داشته و باید هم اینگونه باشد؛ چراکه نیروی دریایی راهبردی ارتش امروز به‌عنوان یک نیروی پر تلاش و بانشاط در سطح جامعه مطرح است؛ هم کارکنان خوبی دارد، هم عقیدتی سیاسی خوبی، و هم فرمانده بسیار علاقه‌مند و پر نشاط، که در تمامی صحنه‌ها حضوری بسیار پرمغز و پرمعنا دارد.

گفتنی است در ابتدای این آئین از مجموعه کتب "سیرمطالعاتی در سفرهای دریانوردی" که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر روشندل رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گردآوری و تدوین شده است با حضور حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی رونمایی شد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا