پایان عمر داعش و شکست سیاست‌های آمریکا در غرب آسیا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: با مقاومت‌های صورت گرفته در عراق عمر داعش رو به پایان است، و این به معنای شکست سیاست‌های آمریکا در غرب آسیا خواهد بود.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ اکرمی‌نیا معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درجمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید ستاری با اشاره به تاریخچه پیدایش گروه تروریستی داعش و حمایت‌های پنهان آمریکا و اسرائیل از این گروه گفت: با مقاومت‌های صورت گرفته در عراق عمر داعش رو به پایان است و این به معنای شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا خواهد بود.

وی در ادامه به اسناد و شواهد ارتباط آمریکا با داعش اشاره و تصریح کرد: تامین اینترنت داعش در مناطق دوردست به وسیله آمریکا و در اختیار قرار دادن عکس‌های گرفته شده توسط پهپاد پیشرفته آمریکا به گروه تروریستی داعش از اسناد ارتباط آمریکا با داعش است.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین افزود: خود آمریکایی‌ها نیز به این مطلب اعتراف دارند و وزیر امور خارجه سابق آمریکا در کتابش آورده که آمریکا داعش را ایجاد کرده است.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به اهداف آمریکا از مطرح نمودن جنگ علیه داعش اشاره کرد و گفت: منافع اقتصادی، نمایش چهره بشردوستانه، نگرانی از سرایت بحران به متحدین آمریکا، اجرای راهبردهای گذشته، حضور نظامی در منطقه، ایجاد نظم جدید منطقه‌ای و نابودی زیرساخت‌های عراق و سوریه از اهداف آمریکا برای جنگ با گروه تروریستی داعش است.

انتهای پیام
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا