توافق ایران و روسیه برای حل و فصل مشکل سامانه موشکی اس۳۰۰

رتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::وزرای دفاع ایران و روسیه در دیدار امروز بر اراده دو کشور بر ارتقای روابط دفاعی برای حل و فصل مشکل سامانه موشکی اس۳۰۰ توافق کردند.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، ارتشبد سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در دیدار با سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از رویکرد رئیس‌جمهور ایران در توسعه روابط با روسیه، گسترش و تعمیق روابط دفاعی و فنی با ایران را فاکتور بسیار مهمی در تأمین امنیت و ثبات منطقه‌ای و جهانی دانست.

وی با بیان "ما دارای چالش و تهدیدات مشترکی هستیم" تصریح کرد: ایران و روسیه می‌توانند با همکاری با این چالش‌ها و تهدیدها مقابله کنند.

شویگو افزود: ما ارزش‌ زیادی برای اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر قائلیم و خواستار همکاری مشترک در این زمینه هستیم.

وزیر دفاع روسیه با اشاره به اهمیت موافقت‌نامه امضاشده بین دو طرف، اظهار امیدواری کرد که با امضای این توافق‌نامه همکاری‌های نظامی و دفاعی ایران و روسیه بیش از پیش ارتقا و گسترش یابد.

وی تأکید کرد: ایران یک کشور کلیدی در تأمین امنیت منطقه است و اگر کسی این حقیقت را درک نکند گمراه خواهد شد.

شویگو با اشاره به رویکرد سازنده ایران در اثبات صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود، گفت: روسیه همواره از این رویکرد سازنده حمایت کرده و می‌کند.

به گزارش تسنیم، طرفین در این دیدار با توجه به اراده دو کشور در ارتقای روابط دوجانبه برای حل و فصل مشکل سامانه موشکی اس300 توافق کردند.

انتهای پیام/*

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا