ایران در خلیج عدن و اقیانوس هند حضوری مستمر خواهد داشت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش بر حضور مستمر ایران در خلیج عدن و اقیانوس هند تأکید کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیب‌‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، صبح امروز در نشست مشترک خبری با "سرلشکر سالم بن مسلم بن علی قطن" رئیس دانشکده دفاع ملی عمان و سرپرست هیئت نظامی کشور عمان در ایران، اهداف دیدار با هیئن عمانی را تشریح کرد.

دریادار سیاری در این دیدار با قدردانی از همکاری‌های کشور عمان با ایران در عرصه دریا اظهار داشت: عمان تاکنون جهت تامین امنیت منطقه با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نهایت همکاری را داشته است.

وی در ادامه با اشاره به حضور مؤثر ایران در آب‌های آزاد تأکید کرد: ایران در خلیج عدن و اقیانوس هند حضوری مستمر خواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به حضور هیئت عمانی در کشورمان گفت: با توجه با حضور دانشجویان دانشکده دفاع ملی عمان در این جلسه، راجع به اهمیت شمال اقیانوس هند با این عزیزان صحبت خواهم کرد.

امیر سیاری اضافه کرد: انتخاب این موضوع به این دلیل بوده که عزیزان دانشجو در بالاترین مقطع تحصیلی هستند و باید نسبت به مسائل راهبردی جهان و مولفه‌های قدرت ملی شناخت پیدا کنند.

سالم بن مسلم بن علی قطن نیز با تأکید بر اهمیت گشترش همکاری دو کشور ایران و عمان گفت: هدف از این دیدار توسعه روابط بین طرفین است، و نیروی دریایی دو کشور جهت گسترش این رابطه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

وی به همکاری‌های صورت گرفته توسط نیروی دریایی دو کشور اشاره و تصریح کرد: این دو نیرو همواره در راستای تامین امنیت دریا، مقابله با تروریسم، قاچاق و ورودهای غیر قانونی گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا