آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری با نیروهای مسلح در زمینه‌های درمانی/

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش ::وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آمادگی این وزارتخانه برای همکاری با نیروهای مسلح کشور در زمینه‌های درمانی خبر داد.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید داروخانه 29 فروردین ارتش، با بیان اینکه رابطه ما با نیروهای مسلح رابطه‌ای صمیمی و تنگاتنگ بوده و این جزو وظایف ما است، اظهار داشت: افتخار داریم به همکاران خود در نیروهای مسلح کمک کنیم، تا این عزیزان خدمات خود را به نحو مطلوبی به جامعه ارائه دهند.

وی افزود: خانواده پزشکی نیروهای مسلح باید بتوانند از همه امکانات آموزشی و پژوهشی وزارت بهداشت در سطح ارتش استفاده کنند.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم دانشگاه‌های ارتش را در تمام رشته‌های پزشکی اعم از رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی یاری کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: من از طرف حوزه سلامت کشور برای بهره‌برداری از همه ظرفیت‌های بِلا استفاده در بیمارستان‌های نیروهای مسلح اعلام آمادگی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه می‌دانیم وضعیت بودجه‌ای هر دو ارگان مطلوب نیست، افزود: وزارت بهداشت می‌تواند با خرید خدمت جهت پوشش و خدمت‌رسانی بهتر، از ستادها و قرارگاه‌هایی در جهت ارائه خدمت‌رسانی به مردم استفاده کند.

هاشمی با تاکید بر نقش مؤثر ارتش در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ارتش در پیروزی انقلاب نقش ویژه‌ای داشت و نیروهای هوایی و زمینی با حضور در میدان انقلاب فعلی، مردم شریف را در روند پیروزی انقلاب یاری کردند و بدین ترتیب در راستای تضمین حقوق ملت گام برداشتند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی زمینی ارتش از افتخارات ملت ایران محسوب می‌شوند، گفت: ارتش و نیروهای مسلح کشور امروز باعث فخر جهان اسلام هستند.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت برای استفاده از همه ظرفیت‌های نیروهای مسلح در حوزه بهداشت و درمان اعلام آمادگی می‌کند، افزود: ان‌شاءالله با حمایت نیروهای مسلح از وضعیت بهداشتی و درمانی مطلوبی که شایسته مردم است در سطح کشور برخوردار شویم.

* جلوگیری از توزیع داروی تقلبی با ایجاد خدمات الکترونیک

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه از این جهت که زیرساخت و نرم‌افزارهای نظارت بر دارو، در کشور ما وجود ندارد مدیریت دارو در کشور ما بسیار دشوار است، تصریح کرد: ما در این حوزه به دنبال ایجاد خدمات الکترونیک هستیم تا بدین ترتیب از توزیع داروی تقلبی و قاچاق جلوگیری کنیم.

وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه روند تهیه دارو برای مردم در شهرستان‌ها باید تسهیل شود، گفت: از معاونت دارویی درخواست کردیم تا ظرف شش ماه آینده داروخانه‌هایی را برای توزیع داروهای خاص در سراسر کشور ایجاد کند، تا دیگر مردم برای تهیه دارو از شهرستان‌ها به تهران هجوم نیاورند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا