فرهنگ دفاع مقدس جامعه را از بسیاری از آسیبها و گزند دشمنان بیمه کرده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 حجت الاسلام آ‌ل هاشم گفت: فرهنگ دفاع مقدس جامعه ما را از بسیاری از آسیب ها و گزند دشمنان بیمه کرده و تا زمانی که ارزشهای دفاع مقدس در کشور حاکم باشد، دشمن هیچگاه حتی خیال خام تعدی و تجاوز را هم نخواهد داشت.

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل ازخبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آ‌ل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در دیدار با کارکنان اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: نیاز امروز و انتظار سازمان از ادارات عقیدتی سیاسی گسترش کار فرهنگی هم در بعد تقویت بنیه دینی و بصیرت افزایی کارکنان و هم در بعد رسانه‌ای است که  الحمد الله در این مسیر پیشرفت های خوبی حاصل شده است.

 

  نماینده ولی‌فقیه در ارتش در ادامه بصیرت افزایی در کارکنان را بسیار مهم دانست و افزود: تا زمانی که انگیزه استقلال و روحیه مقاومت در کشور ما وجود دارد دشمنان از دشمنی خود و توطئه علیه نظام اسلامی دست برنمی‌دارند.

 

حجت الاسلام آل‌هاشم در ادامه با تاکید بر توجه بیشتر به خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، نخبگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و نیز گسترش فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه بسیار مهم، افزود: باید همواره از این گنجینه بی نظیر و مهم حفاظت کنیم چراکه فرهنگ دفاع مقدس جامعه ما را از بسیاری از آسیب ها و گزند دشمنان بیمه کرده و تا زمانی که ارزشهای دفاع مقدس در کشور حاکم باشد، دشمن هیچگاه حتی خیال خام تعدی و تجاوز را هم نخواهد داشت.

 

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین انصاری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی گزارشی از مجموعه اقدامات و فعالیت های این اداره را ارائه کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا