مدیر حوزه های علمیه کشور از رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش قدردانی کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::در اجلاس مسئولان و روحانیان نهادها که با موضوع تعامل مطلوب حوزه و روحانیان شاغل؛ در محل جامعه مدرسین حوزه علیمه قم برگزار شد، از حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.

آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در این اجلاس با اشاره به تأثیر حضور روحانیت در عرصه های مختلف کشور گفت: کمترین اثر این حضور، حفظ دین مردم است .

وی با یادآوری تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ساماندهی دانش آموختگان حوزوی، تصریح کرد: حوزه و نهادهای مختلف برای رفع نیازها، مکمل یکدیگرند .

او همچنین بر شناسایی، جذب، آموزش و به کارگیری و نظارت بر کار حوزویان شاغل در قم در تمام دستگاه ها تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، وزیر دادگستری هم در این اجلاس با اشاره به لزوم حضور روحانیت در دستگاه ها خاطر نشان کرد: وظایف اصلی روحانیت شاغل در دستگاه ها نباید تحت تأثیر مسائل اجرایی قرار گیرد.

در این همایش پیش نویس سند تعامل حوزه با دستگاه های مختلف در هشت بند به بحث و بررسی گذاشته شد .

 


در پایان این همایش از آیت الله عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به خاطر تعامل این سازمان با حوزه علمیه با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

شایان ذکر است در لوح تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم از همراهی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اجرای رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین تعامل مطلوب با حوزه علمیه قم قدر دانی شده است.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا