پهپادهای انتحاری نزاجا همچون موشک کروز عمل می‌کنند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پهپادهای مورد استفاده قرار گرفته در این رزمایش پیشرفته‌تر از مدل یسیر و برخی در کلاس رعد85 بوده است.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نزاجا در حاشیه مراسم ختم شهید حاج حمید تقوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا امثال شهید تقوی‌ها و رزمندگان ولایی که با تمام وجود خود فرمان مرجعیت را اجرا می‌کنند، وجود دارند، وضعیت عراق مساعد خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر بازتاب رزمایش ارتش در رسانه‌های خارجی گفت: فکر می‌کنم بازتابی که رزمایش اخیر ارتش در رسانه‌های بین المللی داشته است بسیار خوب و فراتر از تصورات ما بوده است.

حیدری با بیان اینکه از اجرای این رزمایش اهدافی را داشتیم: یکی از اهداف ما این بود که صدای رعشه موشک‌هایمان به گوش دشمن برسد که الحمدلله رسید.

وی در خصوص به کارگیری پهپادهای انتحاری در رزمایش محمدرسول الل(ص)، گفت: پهپادهای مورد استفاده قرار گرفته در این رزمایش پیشرفته‌تر از مدل یسیر و برخی در کلاس رعد85 بوده است.

حیدری افزود: در این رزمایش از دو الی 3 مدل پهپاد انتحاری استفاده کردیم که این پهپادها نوعی موشک کروز هستند که کلیه مراحل آن‌ها به دست متخصصان داخلی تولید شده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس گفت: ما در این رزمایش 27 رسته تخصصی را که قبلا آموزش داده بودیم را در یک صحرای بزرگ و مساعد منطبق با واقعیت‌های جنگی مورد آزمایش قرار دادیم و الحمدلله نتایج خوبی گرفتیم و البته در برخی از موارد هم باید اصلاحاتی صورت دهیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دفاع پرس مبنی بر وضعیت مرزها گفت: همواره همایش یگان‌های ما به گونه‌ای است که در تمامی مرزهای کشور دسترسی نزدیک داریم و نسبت به آنها مشرف هستیم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا