توان دفاعی ارتش و سپاه ضامن اقتدار کشور در برابر تهدیدات است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت و توان دفاعی ارتش و سپاه پاسداران، ضامن اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی و از عوامل بازدارندگی کشور در برابر دشمنان است.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم بیستمین سالگرد بزرگداشت شهید ستاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مقامات ارشد اطلاعاتی ارتش آمریکا چندی پیش اذعان کرد "قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران قدرت نظامی آمریکا را در غرب آسیا مهار کرده"؛ و امروز این مسئله را در مرزهای ایران، سوریه و لبنان و در دنیای اسلام مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از واژه‌هایی که مقام معظم رهبری همواره به آن تاکید دارند، استحکام ساختار درونی نظام بوده است که این استحکام شاخص‌هایی چون آرمان‌گرایی، اقتصاد پویا، دانش‌بنیان و قدرت بازدارندگی دفاعی را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به نقش پدافند جمهوری اسلامی در ایجاد آسمانی امن برای کشور تصریح کرد: ایران امروز به‌واسطه اقتدار نیروهای مسلح امن‌ترین آسمان منطقه را داشته و به همین دلیل شرکت‌های خارجی مسیر عبور هواپیماهای خود را از آسمان ایران انتخاب می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به توان دفاعی نیروهای مسلح گفت: قدرت و توان دفاعی ارتش و سپاه پاسداران، ضامن اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی و از عوامل بازدارندگی کشور در برابر دشمنان است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا