جانفشاني هوانيروز در مرصاد، منافقين را زمين‌گير كرد

رتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ، فرمانده و خلبانان پايگاه يكم هوانيروز كرمانشاه با آيت‌الله شيخ مصطفي علما، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه ديدار كردند

 

در اين ديدار كه به‌ مناسبت فرا رسيدن سالروز عمليات غرورآفرين مرصاد و حماسه‌آفريني هوانيروز در تار و مار كردن منافقين انجام گرفت، آيت‌الله علما بيان داشت: انقلاب پس از 34 سال استوار مانده است و در عمليات غرورآفرين مرصاد كه به‌طور غافلگيرانه رخ داد، هوانيروز جان‌فشاني هاي زيادي از خود نشان داد.

 

وي خاطر نشان كرد: محتوا و درك اسلام دشمنان را به زانو درآورده و ما بايد مدافع اسلام باشيم؛ در تفكر ما و در دفاع از آرمان‌هايمان ضرري وجود ندارد و امروز كلمه اسلام در دنيا اعتلا پيدا كرده است.

امام‌ جمعه كرمانشاه عنوان كرد: ماجراي شيطنت‌هاي دشمن در سوريه، عراق و مصر به خاطر بقاي رژيم اشغالگر قدس است و روز قدس با تدبير امام خميني (ره) ماندگار شد و اين روز  كمر رژيم صهيونيستي را مي‌شكند.

وي در پايان تصريح كرد: امروز ايران داراي اقتدار بين‌المللي است و اين جايگاه آسان به دست نيامده و همه ما موظفيم در راه اعتلاي اسلام بكوشيم چرا كه  درخشش اسلام در جهان نتيجه زحمات شهداي ماست.

فرمانده پايگاه يكم هوانيروز كرمانشاه نيز در اين ديدار گفت: منافقين با تعجيل و تحليل غلط، حمله خود را به ايران اسلامي آغاز كردند و به ياري خدا پاسخ خود را در عمليات مرصاد گرفتند و عذاب الهي بر سر آنان فرود آمد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا