نشانه انسان مومن و جامعه ایمانی ارتباط قوی با خداست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری با حضور در جمع کارکنان ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به تفسیر آیاتی از سوره مؤمنون پرداخت و گفت: نشانه انسان مومن و جامعه ایمانی ارتباط قوی با خداست.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از گروه دفاعی و امنیتی " دفاع پرس "، حجت الاسلام صفایی ضمن تبریک به مناسبت نهم ربیع‌الاول روز امامت و ولایت حضرت ولیعصر(عج) گفت: اولین علامت و نشانه‌ انسان مؤمن و جامعه با ایمان ارتباط قوی و نیرومند با خداست و این ارتباط از طریق نماز برقرار می‌شود و انسان مومن هم در این دنیا و هم در آخرت زندگی خوبی خواهد داشت.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی اظهار داشت: جامعه ایمانی جامعه‌ایست که برای همه امور خود برنامه‌ریزی داشته باشد و در این 36 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است همواره حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص عدم وابستگی اقتصاد کشور به نفت و برنامه‌ریزی در این مورد اشاره داشته‌اند و اگر ما در این مدت برای این مسئله برنامه‌ریزی می‌کردیم کاهش قیمت نفت در اقتصاد ما تاثیرگذار نبود.

وی در پایان افزود: در مورد امور کشور گاهی مردم مسئولند و گاهی مسئولان و در مواردی هم مردم و هم مسولین باید به وظایف خود به درستی عمل نمایند تا کشور مسیر پیشرفت را طی کند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا