فرمانده رزمایش محمد رسول الله(ص): اقتدار ایران برای صلح و دوستی است
تاريخ : 10 / 10 / 1393برچسب:, | 9:58 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده رزمایش مشترک نیروهای ارتش با عنوان محمد رسول الله (ص) گفت: پیام اصلی این رزمایش این است که اعلام کند قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای صلح و دوستی است.


امیر سرتیپ 'سید عبدالرحیم موسوی' در گفت و گو با خبرنگار اعزامی گروه اجتماعی ایرنا به منطقه رزمایش محمد رسول الله(ص) افزود: در این رزمایش توانستیم سلاح ها و تاکتیک های خود را به خوبی آزمایش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این رزمایش با موفقیت برگزار شد، گفت: پیرو پیامبر رحمت (ص) و به دنبال انتقال پیام صلح و دوستی در این رزمایش هستیم.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: این قدرت و آمادگی را در هر زمان داریم که اگر فردی فکر پلید حمله را در سر داشت با مشت محکم نیروهای مسلح با او برخورد کنیم.

موسوی با تاکید بر این که اگر نبرد واقعی صورت گیرد با جان خود برای دفاع به میدان می رویم، ادامه داد: قطعا در صحنه عمل متفاوت از رزمایش عمل خواهیم کرد زیرا در رزمایش ملاحظاتی داریم.

فرمانده رزمایش مشترک نیروهای ارتش با عنوان محمد رسول الله (ص) گفت: نیروهای ما به صورت کامل در رزمایش محمد رسول الله (ص) شرکت نکردند و بخش کوچکی از نیروها در آن حضور داشتند.

رزمایش مشترک نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان رزمایش «محمد رسول الله(ص)» از چهارم دی ماه در منطقه ای به وسعت دو میلیون و 200 کلیومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا شمال اقیانوس هند و پایین تر از خلیج عدن آغاز شد و امروز با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهور پایان می یابد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا