سرهنگ اکرمی نیا: رزمایش محمد رسول الله(ص)، نوید بخش امنیت منطقه است/ تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایرا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش ::معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص پیامدهای سیاسی رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش گفت: این رزمایش نوید بخش امنیت منطقه در مقابل تهدیدهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "اکرمی‌نیا"، معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص پیامدهای سیاسی رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این رزمایش نوید بخش امنیت منطقه در مقابل تهدیدهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.

وی با اشاره به یکی از اهداف مهم رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران که ارسال پیام صلح ودوستی برای ملت ها و کشورهای منطقه است، اضافه کرد: امروز امنیت پایدار در هر منطقه‌ای متکی به توان دفاعی کشورهای منطقه است نه امنیتی که با حضور قدرت‌های بیگانه تأمین شود.


یکی از نیازهای اساسی منطقه جنوب غربی آسیا تأمین امنیت پایدار است

سرهنگ اکرمی‌نیا افزود: یکی از نیازهای اساسی منطقه جنوب غربی آسیا تأمین امنیت پایدار است که تنها راه تأمین آن، اتکا به توان دفاعی کشورهای همین منطقه است. نکته  حائز اهمیت این است که قدرت های بیگانه سابقه طولانی حضور در منطقه را دارند به نحوی که از قرون گذشته قدرت‌های استعماری اروپایی و در دهه‌های اخیر کشور آمریکا در این منطقه حضور داشته اند و اهداف خود را که تسلط بر منابع و بازارهای منطقه است دنبال کرده‌اند. در سال‌های اخیر نیز با راهبردهای جدید و به روز شده دنبال همان اهداف استعماری گذشته هستند.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر این که نشانه توانمندی، اعتماد به نفس و اقتدار دفاعی بوده، پیام‌آور صلح و دوستی برای کشورهای منطقه نیز هست و با توجه به وضعیت امنیتی در منطقه و فعالیت هایی که از سوی گروه‌های تروریستی شاهد هستیم این رزمایش امید بخش ملت‌ها و کشورهای منطقه جهت مقابله با ناامنی و تهدیدهای پیش رو است.

رزمایش، توان جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور قدرتمند را در منطقه تثبیت کرده است

وی ادامه داد: این رزمایش توان جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور قدرتمند را در منطقه تثبیت نموده و می‌تواند  نظم و امنیت را در راستای منافع ملت های منطقه برقرار سازد. جمهوری اسلامی ایران که از توانمندی مناسبی برخوردار است می تواند در نظام امنیتی و دفاعی که در آینده در منطقه حاکم خواهد شد نقش آفرینی کند. این رزمایش نشان داد ملت هایی که می خواهند در فضای امن و پایدار زندگی کنند می توانند قدرت دفاعی خودشان تکیه کنند که متأسفانه امروز دخالت های قدرت‌های بیگانه  فضای ناامنی را در سطح منطقه به وجود آورده است که شاهد جنایت‌های گروه‌های تروریستی هستیم

سرهنگ اکرمی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: حضور کشورهای بیگانه ناامنی، خشونت و سوءظن را در منطقه گسترش می دهد. همچنان که در بیش از یک دهه اخیر، آمریکا با ادعای مقابله با تروریسم به دو کشور افغانستان و عراق حمله نظامی کرد اما نه تنها تروریسم نابود نشد بلکه امروز شاهد گسترش پدیده تروریسم در سراسر جنوب غربی آسیا و شمال آفریقا هستیم.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا