هیچ دشمنی قادر به عبور از خطوط دفاعی ایران نیست
تاريخ : 8 / 10 / 1393برچسب:, | 10:5 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:هیچ دشمنی قادر به عبور از خطوط دفاعی ایران نیست

پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش پس از شلیک موشک کروز دریایی نور و نصر گفت: شلیک این موشک‌ها نشان می‌دهد نیروهای مسلح به خوبی از سواحل کشور حراست می‌کنند و مطمئنا هیچ دشمنی قادر به عبور از خطوط دفاعی ما نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش ارتش، امیر دریادار علیرضا خادم بیغم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، پس از شلیک موشک کروز دریایی نصر با حضور در جمع خبرنگاران درباره ویژگی‌های این موشک اظهار داشت: موشک نصر یک موشک ساحل به دریا و برد کوتاه است که علیه اهداف سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: این موشک با موفقیت شلیک شد و هدف مورد نظر را منهدم کرد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز ما پس از پشت سرگذاشتن فاز تاکتیکی وارد فاز نمایش قدرت شدیم، گفت: این فاز در حقیقت مرحله عملی پرتاب‌هایی که در مرحله تاکتیکی بین نیروهای آبی و نارنجی انجام شده بود.

دریادار بیغم شلیک موشک‌های ساحل به دریای نداجا را نمایش قدرت نیروی دریایی در رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) دانست و گفت: شلیک این موشک‌ها نشان می دهد نیروهای مسلح به خوبی از سواحل کشور حراست می‌کنند و مطمئنا هیچ دشمنی قادر به عبور از خطوط دفاعی ما نخواهد بود.

وی هم چنین در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر پیام رزمایش مشترک ارتش گفت: پیام این رزمایش صلح و دوستی برای کشورهای منطقه و هم چنین اقتدار نیروهای مسلح در برابر دشمنان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا