نیروی هوایی امروز هم توان اجرای عملیات H3‌ و بزرگ‌تر از آن را دارد
تاريخ : 8 / 10 / 1393برچسب:, | 9:47 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش 

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:نیروی هوایی امروز هم توان اجرای عملیات H3‌ و بزرگ‌تر از آن را دارد

پایگاه مردمی ارتش ::سخنگوی نهاجا در رزمایش مشترک محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به چالاکی و قدرت جنگنده‌های کشور گفت: نیروی هوایی هنوز هم توانمندی لازم را برای اجرای عملیات‌های بزرگ هم‌چون H3‌ و حتی بزرگ‌تر از آن را نیز دارد.

امیر خلبان حسین چیت‌فروش سخنگوی نهاجا در رزمایش مشترک محمد رسول‌الله(ص) در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش ارتش، با اشاره به نقش نیروی هوایی در مقابله با تهدیدات اظهار داشت: نیروی هوایی با استفاده از تجهیزات و تسلیحات بومی‌سازی شده و به‌کار گیری خلبانان شجاع و توانمند، امروز برای مقابله با هر نوع تهدیدی، آمادگی کامل قرار دارد.

وی با تاکید بر نقش محوری و تعیین‌کننده نیروی هوایی در مقابله با هرگونه تخاصیم، تصریح کرد: نیروی هوایی فصل‌الخطاب منازعات است.

چیت‌فروش در ادامه هماهنگی و وحدت میان نیرو‌ها را از جمله عوامل موثر در این عرصه عنوان کرد و افزود: هماهنگی و پشتیبانی نیرو‌ها یکی از مولفه‌های پیروزی در جنگ‌های امروز است.

وی با اشاره به چالاکی و قدرت جنگنده‌های کشور گفت: نیروی هوایی هنوز هم توانمندی لازم را برای اجرای عملیات‌های بزرگ هم‌چون H3‌ و حتی بالا‌تر از آن را نیز دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا