ورود اف 14 ها به منطقه رزمایش ارتش
تاريخ : 6 / 10 / 1393برچسب:, | 11:46 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش ::سخنگوی نیروی هوایی ارتش از بمباران هوایی منطقه رزمایش و جنگ هوا به هوای جنگنده‌های این نیرو در روز سوم رزمایش خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر خلبان حسین چیت‌فروش سخنگوی نیروی هوایی ارتش در رزمایش محمد رسول‌الله (ص) با اشاره به حضور این نیرو در رزمایش اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش یک نیروی واکنش سریع و 24 ساعته به صورت آلرت آماده است.

وی افزود: هواپیماهای ما در تمامی پایگاه‌ها به صورت‌ آماده هستند زیرا هر نیرویی ممکن است در هر ساعتی تقاضای ویژه و جدیدی داشته باشد لذا نهاجا باید در قالب یک نیروی واکنش سریع وارد میدان نبرد و معرکه شود.

چیت‌فروش با اشاره به هواپیماهای دریایی این نیرو گفت: هواپیماهای گشت دریایی P-3F باید نقاط مختلف دریا را رصد و اطلاعات آن را تجزیه و تحلیل کند و تحویل قرارگاه‌های تاکتیکی منطقه دهد.

سخنگوی نیروی هوایی ادامه داد: در این رزمایش بخشی از هواپیماهای ما اعم از میراژ در قالب دشمن فرضی و به صورت نارنجی به انجام عملیات می‌پردازند و مابقی این هواپیماها به صورت اسکرمبل آماده مقابله با آنها هستند که در این راستا از انواع جنگنده‌های F4 و  F14 بهره می‌بریم.

چیت‌فروش تأکید کرد: همچنین از هواپیماهای بوئینگ 707 و 747 برای انجام عملیات سوخت‌رسانی استفاده می‌کنیم.

وی همچنین اعلام کرد: امروز جنگنده‌های F4 نیروی هوایی طبق تقاضای نیروهای سطحی هر دو ساعت یک بار اقدام به بمباران هوایی منطقه مورد نظر می‌کنند.

چیت‌فروش تصریح کرد: همچنین جنگنده‌های F14 ما سراسر منطقه را رصد و نمایش جنگ هوا به هوا را صورت می‌دهند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا