فرمانده هوانیروز ارتش:بالگرد ها برای انجام عملیات همواره آماده هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که بالگردهای این نیرو همواره برای انجام عملیات آماده هستند، گفت: هوانیروز به عنوان یک سرباز کشور آماده است تا در هر کجا که لازم باشد پرواز کند و دست به عملیات بزند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به منطقه رزمایش ، امیر سرتیپ دوم « هوشنگ یاری » روز جمعه در دومین روز از رزمایش محمد رسول الله (ص) در حاشیه عملیات نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران افزود: ما در دو مرحله پشتیبانی آتش از نیروهای خودی در این رزمایش حمایت کردیم و در بخش دیگر به تخلیه مجروح پرداختیم.

وی با بیان این که در این رزمایش از موشک های انهدامی استفاده شد، خاطرنشان کرد: در طول سال به گونه ای برنامه ریزی می کنیم که بالگردها در شرایط آماده قرار داشته باشند.

فرمانده هوانیروز ارتش توضیح داد : در رزمایش ها ، بازخورد عملیات را به دست می آوریم تا نحوه نگاهداری بالگرد ها و فعالیت خود در طول سال را مورد ارزیابی قرار دهیم.

امیر یاری با اشاره به تجربه نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس گفت: ما با استفاده از تجربه جنگ تحمیلی در عملیات خود به بهترین شکل عمل می کنیم و از خلبانان با تجربه و جوان به صورت تواما بهره می گیریم .

وی تصریح کرد : هوانیروز به عنوان یک سرباز کشور آماده است تا در هر کجا که لازم باشد پرواز کند و دست به عملیات بزند.

مرحله دوم رزمایش نیروهای ارتش تحت عنوان رزمایش محمد رسول الله (ص) صبح جمعه با حضور فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح وارتش جمهوری اسلامی آغاز شد.

این رزمایش درمنطقه ای به وسعت دو میلیون و200هزار کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا مدار 10 درجه در شمال اقیانوس هند به مدت 6 روز برگزار می شود.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا