امیر چیت فروش در حاشیه رزمایش اعلام کرد استفاده از هواپیماهای P3F نهاجا در عملیات کشف زیرسطحی‌ها از

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: استفاده از هواپیماهای P3F نهاجا در عملیات کشف زیرسطحی‌ها از تنگه هرمز تا دریای عمان

پایگاه مردمی ارتش ::سخنگوی نیروی هوایی ارتش در رزمایش گفت: هواپیماهای P3F با انجام عملیات‌های گشت دریایی و پرتاب سونوبوی به مأموریت کشف و شناسایی زیرسطحی‌های دشمن از تنگه هرمز تا دریای عمان اقدام خواهند کرد.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به منطقه عمومی رزمایش محمدرسول‌الله (ص) ارتش، امیر خلبان حسین چیت‌فروش سخنگوی نیروی هوایی در رزمایش ارتش با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های نیروی هوایی در روز اول پرداخت و گفت: یک دسته از هواپیماهای این نیرو در قالب کشور نارنجی (دشمن) به انجام عملیات تهاجمی پرداخته و گروه دیگر که به عنوان نیروهای خودی هستند با انجام عملیات‌های پروازی به مقابله و تعقیب و گریز هواپیماهای دشمن خواهند پرداخت.

چیت‌فروش افزود: هواپیماهای P3F نیز با انجام عملیات های گشت دریایی و پرتاب سونوبوی به مأموریت کشف و شناسایی زیرسطحی‌های دشمن از تنگه هرمز تا دریای عمان اقدام خواهند کرد.

وی سطح‌ریزی نیروها وسیله هواپیماهای ترابری C130  را یکی دیگر از برنامه‌های این نیرو در رزمایش محمد رسول‌‌الله (ص) عنوان کرد و افزود: محور دیگر نیروی هوایی پشتیبانی از یگان سطحی و زیرسطحی ارتش در این رزمایش است که مانند یک چتر حمایتی برای این نیروها عمل می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا