قرارگاه کربلا مسئول تامین آسمان رزمایش ارتش
تاريخ : 3 / 10 / 1393برچسب:, | 11:49 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش ::سخنگوی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش محمد رسول الله(ص) از بازدید امیر سرتیب شاه صفی، فرمانده این نیرو از ستاد مرکزی رزمایش خبر داد و گفت: امنیت تمام رزمایش محمد رسول الله (ص) بر عهده قرارگاه کربلا خواهد بود.

به گزارش مشرق به نقل از میزان، امیر حسین چیت فروش از بازدید امیر سرتیپ شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش طی روزهای گذشته از منطقه رزمایش خبر داد و اظهار کرد: فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه رزمایش از ستاد تاکتیکی این رزمایش بازدید و دستورات لازم را صادر کرد.

وی امیرعلیرضا برخور، جانشین فرمانده نیروی هوایی ازتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان جانشین فرماندهی نیروی هوایی در منطقه رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول الله(ص) معرفی کرد

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: علاوه بر فرماندهی نهاجا، امیر برخور نیز طی چند مرحله قبل از شروع رزمایش از منطقه بازدید به عمل آورده است.

وی قرارگاه کربلا را هسته مرکزی فرماندهی نیروی هوایی در منطقه رزمایش معرفی و تصریح کرد: قرارگاه کربلا که مشتق از قرارگاه مرکزی رزمایش محمد رسول الله (ص) است، امنیت تمام آسمان رزمایش را بر عهده دارد.

امیر چیت فروش همچنین ایجاد زیرساخت ها، امنیت آسمان رزمایش، شناسایی منطقه و کنترل سیستم های ارتباطی در منطقه رزمایش را از دیگر وظایف قرارگاه کربلا خواند.

سخنگوی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش محمد رسول الله(ص) خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی واهمیت امنیت هوایی رزمایش، نیروی هوایی از چند روز قبل کار خود را در منطقه رزمایش آغاز کرده است.

به گزارش میزان، رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) قرار است از فردا 4 دی ماه به مدت 7 روز در منطقه ای به وسعت 2 میلیون و 200 هزار کیلومتر مربع در منطقه جنوب شرقی کشور و تا مدار 10درجه در اقیانوس هند برگزار شود. در این رزمایش یگان های مختلفی از نیروی دریایی، هوایی، زمینی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا