ناخدا یکم ظفری:همه تجهیزات نیروی دریایی ساخت داخل است/ امنیت در منطقه تأمین شده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش ::سرپرست ناوتیپ ناوگان شمال منطقه چهارم نداجا گفت: ما موفق شدیم در ساخت بسیاری از تجهیزات در مراحل مختلف به خودکفایی برسیم و در منطقه چهارم دریایی تمام تجهیزات بومی داخل بوده و این باعث افتخار پرسنل است.

سرپرست ناوتیپ ناوگان شمال منطقه چهارم نداجا گفت: ما موفق شدیم در ساخت بسیاری از تجهیزات در مراحل مختلف به خودکفایی برسیم و در منطقه چهارم دریایی تمام تجهیزات بومی داخل بوده و این باعث افتخار پرسنل است.

ناخدا یکم عرشه، عبدالحسین ظفری سرپرست ناوتیپ ناوگان شمال منطقه چهارم نداجا در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اهمیت نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این‌باره اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در همه فرمایشاتشان جامع‌نگری دیده می‌شود و ایشان همواره اهمیت دریا را مورد تأکید قرار داده و امیر دریادار سیاری هم در همین مسیر گام برمی‌داند.  
 
وی افزود: ما موفق شدیم در ساخت بسیاری از تجهیزات در مراحل مختلف به خودکفایی برسیم و در منطقه چهارم دریایی تمام تجهیزات بومی داخل بوده و این باعث افتخار پرسنل است.
 
سرپرست ناوتیپ ناوگان شمال منطقه چهارم نداجا با بیان ایستادگی ملت ایران در شرایط تحریم و پایداری نیروی دریایی در عرصه‌های مختلف تأکید کرد: نیروی دریایی دارای متخصصان سازمانی بوده و به عنوان یک نیروی تجهیزات محور توانسته همه وظایف محوله در محدوده شمال را به خوبی انجام دهد و امنیت منطقه را تأمین کند.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری تمام کشورهای ساحلی می‌توان تعاملات خوبی داشت و هیچ شکی وجود ندارد که در مأموریت‌ها موفقیت‌های لازم کسب شده و در مأموریت‌های جنوب بسیاری از پرسنل شمال شرکت می‌کنند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا