عزاداری نیروهای مسلح در مراسم سوگواری 28 صفر

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::همزمان با فرا رسیدن 28 صفر و ایام سوگواری پیامبر اعظم(ص) و دو سبط گرامی اش، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و امام علی بن موسی الرضا (ع)، مراسم بزرگ سوگواری با حضور گسترده هیئت های عزاداری نیروهای مسلح به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

همزمان با فرا رسیدن 28 صفر و ایام سوگواری پیامبر اعظم(ص) و دو سبط گرامی اش، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و امام علی بن موسی الرضا (ع)، مراسم بزرگ سوگواری با حضور گسترده هیئت های عزاداری نیروهای مسلح به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از  روابط عمومی ارتش، این مراسم با حضور بیش از 20 هزار نفر از کارکنان و خانواده های ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و وزارت دفاع از ساعت 8:30 دقیقه سی ام آذر ماه برابر با 28 صفر در قالب دستجات عزاداری از مراکز عمده و شهرک های مسکونی نیروهای مسلح آغاز و پس از طی مسیر های پیش بینی شده به سمت مصلای امام خمینی(ره) ادامه پیدا خواهد کرد.

شایان ذکر است مراسم رسمی این گردهمایی معنوی از ساعت 10 صبح با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از قاریان برتر ارتش آغاز و پس از قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) و اقامه عزاداری و مرثیه خوانی، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران به سخنرانی خواهد پرداخت. در پایان نیز سوگواران اهل بیت (ع) نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه خواهند کرد.

لازم به ذکر است مراسم های مشابهی نیز در کلیه شهرستان ها با مدیریت و اجرای نیروهای مسلح مستقر در آن شهرها با حضور امت ولایی ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

در حاشیه این مراسم نیز ارتش به همراه سازمان اوقاف و امور خیریه و دیگر هیئت های عزاداری با برپایی ایستگاه های صلواتی به پذیرایی از سوگواران نبوی خواهند پرداخت.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا