همگرایی جهان اسلام خطر بزرگی برای استکبار است/ پایان دوران نظام سلطه در جهان

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در اولین کنگره شهدای دانشجوی دانشگاه‌های استان تهران با اشاره به نقش فعال رسانه‌ها در تبیین ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی، اهتمام بیشتر مسئولان و دست اندرکاران دستگاه های سیاسی و فرهنگی کشور را خواستار شد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از دفاع پرس سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، صبح امروز در اولین کنگره شهدای دانشجوی دانشگاه های استان تهران که به همت بسیج دانشجویی استان تهران و در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: همه امید ما این است که به فضل الهی شهیدان والامقام انقلاب و دفاع مقدس دست ما را بگیرند و ما رهرو آنها باشیم.

وی افزود: درمقام تجربه و عمل بارها مشاهده شد که شهیدان انتخاب می شدند و این گونه نیست که تصور کنیم در میدان نبرد رگبار مسلسلی باعث شهادت عده ای گردد.

سردار جزایری با ذکر خاطره ای در این باره تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رزمنده ای برای بنده تعریف می کرد که من 2 بار تا مرز شهادت پیش رفتم ولی هر بار به علت عدم توفیق از این قافله جا ماندم. بار اول که در آستانه شهادت بودم خانواده ام در برابر چشمانم قرار گرفت و در همین حین احساس کردم که پرده ای میان من و شهادت حائل شده است و در عملیات دوم نیز همین اتفاق افتاد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: این فرهنگ و قدرتی که امروز درکشور وجود دارد زمانی که این کشور در آستانه انقلاب بود تبدیل به قدرت نرمی شد که ما از برکات وجود این قدرت توانستیم قدرت مندترین و پیچیده ترین دشمنان در منطقه را به زانو درآوریم و این قدرت مبتنی بر آموزه های دینی و اسلامی است.

وی افزود: از این جهت نظام جمهوری اسلامی حقیقتا بر یک پایه مستحکم و پایدار بنا شده است و از طرفی دیگر امروز بشریت از تمام مکاتب امانیستی و مادی و سایر مکاتب بشری امروز به یک نقطه سرازیری رسیده اند.

سردار جزایری با بیان اینکه اندیشمندان غربی به کرات از مواجه با آموزه ای دینی و اسلامی سخن گفته اند تاکید کرد: از این حیث ما با یک دوران گذار سرو کار داریم که مشخصه اصلی این دوران توجه به خدا و معنویت است.

وی در این باره افزود: سال ها بود که خدا از زندگی بخشی از جامعه و بشریت رفته بود اما امروز با حوادث و اتفاقاتی که در دنیا به وقوع پیوسته است شاهدیم که حضور خدا مجددا برزندگی بشراحساس می شود.

وی با طرح این سوال که چرا که دنیای سلطه با انقلاب اسلامی مخالف است اشاره کرد پیروزی انقلاب اسلامی بر پایه توجه به فرهنگ ناب اسلام محمدی بوجود آمده است باعث شد که سنبل لیبرال دموکراسی در اروپا و امریکا به چالش کشیده شود و از این منظر ترک های عمیق در این اندیشه ها پدیدار شد.

سردار جزایری ادامه داد: از طرف دیگر حرکتی که بواسطه انقلاب اسلامی در دنیا شکل گرفته بود یعنی همان پیروزی اسلام ناب، همگرایی جهان اسلامی را در پی داشته و دارد و آثار آن به وضوح قابل رویت است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه همگرایی جهان اسلام خطر بزرگی برای رژیم سلطه محسوب می شود تصریح کرد: رژیم سلطه نیز در طی دوران کنونی بر مواجه با همگرایی اسلامی به یک همراهی و اجماع رسیده است  وما به خوبی شاهدیم که توطئه های کنونی استکبار در منطقه که در مواجه با این همگرایی شکل گرفته است حکایت از این موضوع دارد.

وی با بیان اینکه پدیده همگرایی اسلامی در منطقه حساس خاورمیانه شکل گرفته است افزود: تمام این وقایع و حوادث در منطقه ای از جهان متمرکز شده است که بخش اعظم انرژی و نفت در این منطقه قرار دارد و افزودن بر سایر ویژگی های استراتژیک جمعیت قابل توجهی از مسلمانان جهان در این منطقه حضور دارند که به دنبال برپایی تمدن نوین اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه اندیشمندان غربی برای برپایی تمدنی مبتنی بر مادیات ده ها سال تلاش کردند افزود: حقیقتا انقلاب اسلامی جهان اسلام را به فکر تجدید حیات انداخته است و از این حیث آثار قابل توجهی را مانند سرعت بالای تغییرات و تحولات برمنطقه و جهان شاهد هستیم و غفلت از پیگیری و انسجام دربرابر این تحولات آثار جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

سردار جزایری با بیان اینکه جمهوری اسلامی در دنیای کنونی با دو مساله بسیار مهم مواجه است تاکید کرد: هر قدر که درک شفاف تری از موضوعات پیش آمده در جهان امروزی داشته باشیم راهکارهایی که برای این موضوع مورد توجه قرار خواهیم داد دقیق تر درست تر خواهیم داشت.

وی با بیان ایکه ما باید نیروها و ابزار خودمان را در دو صحنه داخلی و خارجی منسجم کنیم ادامه داد: در داخل کشور ما با هجوم همه عرصه ای صهیونیسم جهانی هستیم که زیر بناهای این جامعه  و کشور را مورد هجوم قرار داده است و در صحنه خارجی نیز با تغییرات و چالش های بسیرای در نظم کنونی مواجهیم که اگر دیروز قدرت در انحصار برخی کشورها بوده است امروزتغییرات به شکل قابل محسوسی قابل رویت است.

سردار جزایری با ارائه تحلیل ها و مستنداتی در رابطه با سیاست مداران غربی در مواجه با انقلاب اسلامی گفت: رییس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی امریکا گفته است باید با به کارگیری رسانه ها و ایجاد مساله های فراوان و تردید در وحدت ذهنی و دینی جامعه ایران ایجاد مشکل کنیم. در همین باره ما می بینیم که ده ها شبکه در ضدیت با نظام اسلامی مانند صدای امریکا بی بی سی و من و تو فعالیت دارند که با تهیه برنامه هایی که شامل بهترین شیوه ها و کارهای رسانه ای است در صدد القای بیهودگی انقلاب اسلامی هستند به طوری که می گویند که در اصل امام (ره) به واسطه حضور امریکا انقلاب کرد!

وی با بیان اینکه اندیشمندان غربی اذعان کردند که مشکلات ما ریشه در هویت ایرانیان دارد افزود: اندیشمندان غربی سال هاست که می گویند اولویت نخست ما انحراف مردم ایران از باورهای مذهبی شان است و در این مورد ما باید بیشترین استفاده از ابزار رسانه های ببریم.

وی ادامه داد: بنا بر نظر اندیشمندان غربی مشکل آنها وجود عراق افغانستان یا کره شمالی نیست و آنها مفصلا می گویند که باید از طریق برنامه های ضد فرهنگی سیاسی و ضد دینی جامعه ایران را از پا درآورد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه جنگ نرم همه جانبه ای علیه انقلاب اسلامی به راه افتاده است تصریح کرد: از طریق ایجاد جنگ نرم و در مواجه با قدرت و عنصری که باعث پیروزی شد می توان گفت که لحظه ای نیست که بر روی ایران کار ضد انقلابی و شستشوی مغزی از طریق استحاله فرهنگی و فکری صورت نگیرد.

وی افزود: در سال 2013 شبکه صدای امریکا فقط 50 برنامه در رابطه با ولایت فقیه تولید کرد زیرا می خواهند اصلی ترین پایه قدرت در فرهنگ و تمدن اسلامی را از بین ببرند.

سردار جزایری با اشاره به یکی از اسناد ویکیلیکس گفت: در یکی از همین اسنادی که در پایگاه ویکیلیکس منتشر شد می بینیم که گفته شده است ما بایستی با دامن زدن به اختلافات قومی در ایران مانند کردها، بلوچ ها و فارس ها بتوانیم نظام اسلامی را سرنگون کنیم که البته با هوشیاری ملت و دعای خیر شهیدان تاکنون ناکام ماندند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا