حضور گسترده تمامی یگان‌های نزاجا در رزمایش ولایت 93

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در رزمایش ولایت 93 تمامی نیروهای نزاجا ازجمله نیروهای تکاور، زرهی، بالگردی، پهپادی و موشکی در گستره وسیعی حضور عملیاتی خواهند داشت.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  دفاع پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، در حاشیه مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان و امدادگران رزم بهداری نزاجا درخصوص رزمایش ولایت 93 به خبرنگاران گفت: در این رزمایش تمامی نیروهای نزاجا ازجمله نیروهای تکاور، زرهی، بالگردی، پهپادی و موشکی در گستره وسیعی حضور عملیاتی خواهند داشت و نمونه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی را به منصه ظهور خواهند رساند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: حوزه اصلی نیروی زمینی در این رزمایش چهار روز است و در تمامی مراحل این رزمایش با برادران سپاه همکاری داریم، ولی بیشتر قسمت‌های این رزمایش تخصصی است.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر بمباران مناطقی از سوریه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی گفت: به نظر می‌رسد این نوع حمله هوایی به دنبال ایجاد محور جدیدی برای ایجاد درگیری در منطقه نیست، بلکه تاکتیک و راهبرد جدیدی است که علیه محور مقاومت اعمال می‌شود.

سرتیپ حیدری اضافه کرد: آن‌ها می‌خواهند به بهانه حضور داعش، منابع اقتصادی و حیاتی سوریه را نابود کنند؛ اما کشورهایی که از حریت و آزادگی برخوردارند اجازه این کار را نخواهند داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا