تمام تحرکات دشمنان در خارج از مرزهای کشور رصد می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام تحرکات دشمنان توسط کارشناسان زبده نیروهای مسلح ایران اسلامی، خارج از مرزهای کشور رصد می‌شود.

 

سرتیپ پوردستان در نخستین یادواره 200 شهید ارتش که در کازرون برگزار شد، در سخنانی به تشریح وضعیت ارتش در زمان رژیم پلید پهلوی پرداخت و اظهار داشت: دنیای استکبار به‌ویژه آمریکا در زمان پهلوی از ارتش ایران ژاندارم و چماق منطقه ساخته بود تا بتواند با کمک آن به منافع شوم خود دست پیدا کند.

 

وی ادامه داد: دنیای استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌ خاطر این که می‌دانست فرهنگ و ادبیات انقلاب اسلامی محدود به مرزها نمی‌ماند و کشورهای دیگر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد از روی ناتوانی متوسل به ترور شخصیت‌ها شد.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش، ایجاد ناامنی، تحمیل هشت سال جنگ و تحریم و تهدید را از ترفندهای سازمان‌یافته دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون برشمرد و افزود: به فضل خدا نه‌تنها در برابر این‌ همه هجمه شکست نخوردیم بلکه فرهنگ غنی و ادبیات انقلاب به خارج از کشور نیز صادر شد ه است.

 

پوردستان تصریح کرد: دشمنان اسلام به‌ خاطر این که از وحدت میان شیعه و سنی در عذاب بودند در حادثه ساختگی 11 سپتامبر به بهانه مبارزه با تروریسم قصد داشتند از نفوذ اسلام جلوگیری کنند.

 

وی متذکر شد: آمریکا زمانی که مؤلفه‌های قدرت از جمله ولایت‌ فقیه، ولایت‌پذیری مردم و نیروهای مسلح آماده جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کرد، راهبرد خود را تغییر داد و برای مقابله با انقلاب اسلامی به تهدیدات و جنگ نرم روی آورد. امروز نیز راهبرد دشمن، ایجاد جنگ نیابتی در منطقه است و تمام گروهک‌ها ازجمله داعش، النصره و... به نیابت از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی می‌جنگند.

 

پوردستان هدف آمریکا در حمایت از تکفیری‌ها را نشان دادن چهره زشت و تحریف ‌شده از اسلام عنوان کرد و افزود: ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی و از بین بردن ظرفیت‌های جهان اسلام، تأمین امنیت رژیم پلید صهیونیستی و جلوگیری از شکل‌گیری چهره واقعی اسلام از دیگر اهداف دنیای استکبار است.

وی در پایان متذکر شد: کارشناسان نیروهای مسلح تمام حرکات دشمنان در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران را رصد و ظرفیت‌های لازم برای مقابله با آن را ایجاد می‌کنند تا هرگونه تهدید و تعرضی را در نطفه خفه کنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا